מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תש״ע 06.08.2010

"יום הורים" בקעמפ הגדול בישראל ● גלריה

COL ממשיך בסיקור מחנות-הקיץ החב"דיים בעולם. בקעמפ "גן ישראל - אה"ק" נערך "יום הורים". בפנים: תמונות מרהיבות ממסדר מיוחד, של הקעמפ  צפו בגלריה"גן-ישראל - ארץ-הקודש": כל הגלריות באתר הקעמפ

מתוך אתר הקעמפ

בשעת צהרים מוקדמת כבר החלו להופיע בטח ראשוני המבקרים. הורי החיילים, השוהים בקעמפ שבועיים תמימים, הוזמנו לבקרם בקרית גן ישראל. לראות, להכיר ולהתרשם. ההורים הנרגשים, ששמחו לפגוש את ילדיהם, הביעו גם התפעלות מהתנאים הגשמיים המצויינים ומהסדר המופתי.

בחדר האוכל, או כפי שהוא מכונה בקעמפ - ה'עסן-עסט-זיך', ניצבו פירות טריים שתיה קרה ומיני מאפה. הכנסת אורחים של ילדים להוריהם... לרשות המבקרים עמד גם ה'קרעטשמע' המפורסם של גן ישראל - הקיוסק. מתנפחי ענק שניצבו בשטח, סיפקו לחיילים רגע של קורת-רוח עם האחים הקטנים.

אולם ללא ספק, שיאו של יום ההורים היה המסדר הגדול. שורות-שורות של חיילים צעירים, ניצבים במקומם כשצריך, שרים יחד כשנדרש, ומכריזים את הפסוקים בקול רם. את גודל הנחת-רוח שגורם מעמד כזה לרבי, אי אפשר אפילו לשער.

רגע מרגש במיוחד במהלך המסדר, היה נאומו של נציג החיילים, החייל יוני חנוכה מכוכב יעקב. יוני, שלומד בבית ספר ממלכתי-דתי, סיפר להורים על סבתא שלו שנתנה לו מתנה מיוחדת: היא רשמה אותו לקעמפ גן ישראל. "אני חושב", אמר, "שאפילו היא לא יודעת איזו מתנה גדולה היא הביאה לי".

"בהתחלה, קצת חששתי. מעולם לא היתי בקעמפ - שבועיים הרחק מהבית, גם לא היכרתי כאן אף אחד. כעת, אחרי שבוע שלם ב'גן ישראל' אני יכול רק להצטער שהקעמפ יסתיים בעוד שבוע בלבד. ואולי, בשנה הבאה, אני יחזור לקעמפ עם עוד חבר או שניים..."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.