מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תש״ע 06.08.2010

ירושלים: התכנסות והערכות בתי חב"ד לשנה החדשה

אמש (רביעי) התקיימה בירושלים באולם הדיונים של עירית ירושלים התכנסות של כל מנהלי בתי חב"ד כשעל סדר היום פעילות חב"ד בעיר ותקציב 2011 ● באסיפה נכחו הרב גבריאל שטאובר מנהל האגף לתרבות תורנית המסייע רבות בתחומי הפעילות של חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים וכל מנהלי בתי חב"ד בעיר ● האסיפה החמישית בסדרה התקיימה בארגונו וביוזמתו של הרב יעקב הלפרין נציג חב"ד בעירית ירושלים לסיפור המלא
ירושלים: התכנסות והערכות בתי חב
אמש (רביעי) התקיימה בירושלים באולם הדיונים של עירית ירושלים התכנסות של כל מנהלי בתי חב"ד כשעל סדר היום פעילות חב"ד בעיר ותקציב 2011.

באסיפה נכחו הרב גבריאל שטאובר מנהל האגף לתרבות תורנית המסייע רבות בתחומי הפעילות של חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים וכל מנהלי בתי חב"ד בעיר.

האסיפה החמישית בסדרה התקיימה בארגונו וביוזמתו של הרב יעקב הלפרין נציג חב"ד בעירית ירושלים הפועל גדולות ונצורות מאז נבחר לתפקיד.

האסיפה נפתחה ב"דבר מלכות" –משיחתו הק' של הרבי על פרשת השבוע שנאמרה בטוב טעם על ידי הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים, ובסיום דבריו העלה על נס את העשייה הברוכה והסיוע המשמעותי שקיבלו מנהלי בתי חב"ד בעיר באמצעות הרב הלפרין והרב שטאובר, והביע להם תודה והוקרה בשם כל המשתתפים.

כדרכו של הרב רוט רמז שבמילה "הישג", מרומזים השמות "הלפרין יעקב שטאובר גבריאל".

בהמשך הישיבה סקר הרב הלפרין את הפעילות במשך השנה האחרונה והדגיש כי זהו רק התחלה ודוגמה לקראת הסיוע והפעילות המתוכננים לשנה הבעל"ט לרווחת שלוחי הרבי ומנהלי בתי חב"ד בירושלים לאחר דבריו של הרב הלפרין סיכמו מנהלי בתי חב"ד, כל מנהל במקומו, את הפעילות העניפה שנעשתה במהלך השנה, ועל התוצאות הנפלאות שבלטו בשטח במבצעי חנוכה חג הפסח ול"ג בעומר וכל זאת מלבד הפעילות השוטפת בסיוע לבתי חב"ד בתחומים שונים ומונציפליים וכל זאת הודות לפעילותו הנמרצת של הרב הלפרין בצנעה.

בסיום ההתכנסות הודה הרב הלפרין לנוכחים ולמזכירו הנאמן הרב יוסף לוקצקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.