מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תש״ע 05.08.2010

אסון בדרום: 7 בני משפחה חרדית נהרגו בתאונה עם רכבת

מיניבוס ובו משפחה חרדית מביתר עילית התרסק הערב לחלוטין, כשנתקע על פסי הרכבת ליד קרית-גת ● בתאונה הקטלנית נהרגו 7 אנשים: זוג הורים ושלושת ילדיהם הקטנים, וכן בתם בת ה-21 שהיתה בהריון ובנה בן השנתיים. הם היו בדרך למושב קוממיות הסמוך ● נהג המיניבוס, גם הוא תושב ביתר, נפצע בינוני ● קטר הרכבת: "ראיתי עיניים מבוהלות של אשה מביטות לעברי מתוך המיניבוס, רגע לפני שהרכבת התנגשה בה"  לסיפור המלא
אסון בדרום: 7 בני משפחה חרדית נהרגו בתאונה עם רכבת
(צילום: עוזי ברק, אתר כיכר השבת)

נתי רבינוביץ, COL

שבעה בני אדם נהרגו הערב (יום ה') כשרכבת התנגשה במיניבוס סמוך לקיבוץ גת, השוכן צפונית לקריית-גת. מדובר בבני משפחה חרדיים מקריית גת. במקום יש עוד כ-20 פצועים. הקרון הראשון של הרכבת שהייתה מעורבת בתאונה התהפך, והמיניבוס שבו פגעה - נמעך לגמרי.

במד"א אמרו כי הדיווח על התאונה, שאירעה בכביש 353 מקיבוץ גת לכיוון גלאון, התקבל במרחב לכיש בשעה 19:15. כוחות גדולים של מד"א ומשטרה הגיעו למקום האירוע בעקבות ההודעה, וגילו מחזות קשים.

מנכ"ל רכבת ישראל, יצחק הראל, אמר ל"קול ישראל" כי מבדיקה ראשונית עולה שהמיניבוס פרץ מחסום רכבת, ונהג הרכבת עמוסת הנוסעים שהגיעה מצפון הפעיל את בלמי החירום, אך לא הצליח למנוע את הפגיעה. "הוא פשוט הגיע במהירות גבוהה, אני לא יודע מאיזו סיבה, כל מערכות ההתרעה במפגש עבדו", אמר.

קטר הרכבת אמר כי הבחין ברכב שהגיע במהירות למחסום, שניות לפני ההתנגשות. הוא סיפר כי ניסה לבלום, אך לא היה לו סיכוי למנוע את הפגיעה במיניבוס שפרץ את המחסום. לדבריו, הוא ראה עיניים של אישה מביטות בו מתוך המיניבוס, רגע לפני שזינק על הרצפה לאחר שהפעיל את בולם החירום. "זה רגע שלא אשכח כל חיי".

הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים: אריה (43) ורבקה (41) ברנשטיין, שלושת ילדיהם הקטנים - יוחנן (16), חיה (14) ומרדכי-אהרון (9), בתם הגדולה מלכה (21), ובנה בן השנה וחצי של מלכה, שנקרא אף הוא מרדכי-אהרון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.