מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תש״ע 08.08.2010

"בנקאט" חגיגי נעל את קעמפ צעירי השלוחים ● גלריה

ביום רביעי האחרון ננעל בישיבה הטכנולוגית נחלים קעמפ צעירי השלוחים שאורגן זו השנה החמישית ברציפות על ידי צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ● השליח בזכרון יעקב הרב יוסף יצחק פריימן הודה בשמם של ההורים לצוות הקעמפ ולמארגן הקעמפ הרב נפתלי ליפסקר העומד בראש אגף הסניפים בצעירי חב"ד ● עשרת החיילים המצטיינים מכל קבוצה זכו ב"דולר של הרבי" לדיווח ולגלריית תמונות  

ביום רביעי האחרון ננעל בישיבה הטכנולוגית נחלים קעמפ צעירי השלוחים שאורגן זו השנה החמישית ברציפות על ידי צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

ביום האחרון נערך "באנקעט" סיום הקעמפ שנראה כמו כינוס השלוחים. כל החיילים לבושים היו ב'מדי' הקעמפ, ההורים תפסו את מקומותיהם באולם המרווח והממוזג ונהנו מבאר עשיר ומפואר שהוכן בעבורם.

את מעמד הסיום פתח והנחה הת' פולע ברוד שהזמין את הגנרל הת' שייקה גורליק לומר עם הקהל את הפרק של הרבי.

בפתיחת הכינוס הוזמנו לבמה תשעה נציגים מכל הסיירות וביניהם נערך בוחן מיוחד על חומר הלימודים. הבקיאות הרבה הרשימה את ההורים וסחפה מחיאות כפיים לכל תשובה שאחד החיילים ענה. מנהל הלימודים הת' מענדי מרינובסקי בישר שתוצאות המבחן נלקחים לבדיקה ובהמשך יתפרסמו שמות המצטיינים.

השליח בזכרון יעקב הרב יוסף יצחק פריימן הוזמן לדבר, ובשמם של ההורים הוא הודה לצוות הקעמפ שעשה עבודה יוצאת דופן ואף גרמו לבן שלו להתבלבל בתואר אבא בינו לבים המפקד בקעמפ, וכן למארגן הקעמפ הרב נפתלי ליפסקר העומד בראש אגף הסניפים בצעירי חב"ד.

מרכז הקעמפ הת' יחיאל גלוכובסקי סקר בפני ההורים את האווירה החסידית שהיתה בקעמפ והזכיר את זמני הלימודים בעל פה, את פירוש המילות של התפילה, את זמני החת"ת רמב"ם עליהם הקפידו בכל יום, את השיעור גאולה ומשיח שנמסר כל יום על ידי מפקד אחר וזה עוד רק חלק מן הרשימה.

המרכז הת' אריאל שטרן הקריא את רשימת החיילים המצטיינים שיזכו בפרס הגדול – דולר של הרבי!

שירת ההמנון "שלום לקעמפ בני השלוחים" סחפה את ההורים והילדים גם יחד, פה ושם ניתן לראות חייל מנגב דמעה וחוזר על המילים "חסידים אינם נפרדים"...

החייל יוסף סגל שיתף את ההורים בחוויות שעברו עליו ועל שאר החיילים בקעמפ, הודה לצוות על על ההשקעה וביקש מהם להוסיף עוד ועוד פעילויות מיוחדות עבור ילדי השלוחים.

מנהל אגף הסניפים הרב נפתלי ליפסקר ביקש להודות לכל אלו שעסקו במלאכת הקודש: להנהלה הגשמית: הרב חיים ליפשיץ, התמימים ישראליק ביסטריצקי ומאיר איידלמן שעמלו ללא הרף להצלחת הקעמפ וכן לכל הצוות הרוחני, למרכזים, למדריכים ולכל אנשי הצוות.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, מזכיר כי "הקעמפ הוא רק חוליה אחת בשרשרת ארוכה של אירועים שאנו עושים עבור אותם ילדים ממש לאורך כל השנה כולה. די אם נזכיר את השבת המיוחדת לידי השלוחים ואת העלון "שליחון" המגיע מידי חודש לבתיהם של ילדי השלוחים כדי שנבין כי אין מדובר רק בשבועיים של קעמפ אלא בחוליה אחת משרשרת ארוכה של פעילות המופנת לילדי משפחת השליחות. בל נשכח גם כי זהו הקעמפ היחיד שאין לו פרסומות בלוח המודעות, כיון שהוא מיועד מראש לילדים הנבחרים ביותר – בניהם של שלוחי הרבי בארה"ק".

במקביל, פעלה השנה תוכנית נפרדת ויחודית של "ישיבת קיץ" עבור השלוחים הצעירים, בוגרי כיתות ח' העולים לישיבות הקטנות ברחבי הארץ. המשתתפים שוכנו בזאל ובפניימיה נפרדים, ונהנו מהתוועדויות עם משפיעים, ומתוכניות לימוד מיוחדות. לשלוחים הצעירים הודפסה חוברת לימודים והם עמדו בהצלחה במבחנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.