מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תש״ע 03.08.2010

אש בקריית שמונה: תלמידי חב"ד נכנסו למקלטים

תקרית ירי גם בגבול הצפון: בעקבות ירי לעבר חיילי צה"ל, חילופי אש מתנהלים משעות הצהריים (שלישי) בין צה"ל לצבא לבנון, באזור משגב עם. בלבנון דווח על פצועים מירי פגז טנקים באזור עדייסה וטייבה, שם שני בתים עלו באש ● מנהל בית חב"ד בקריית שמונה הרב יגאל ציפורי מספר בראיון ל-COL כי "הילדים בגן הילדים (הפועל גם בימי החופש) וכן ילדי המעון יום נכנסו למקלטים, וההורים המודאגים מיהרו להתקשר לבית חב"ד ולברר לשלום ילדיהם‏"‏ לסיפור המלא הותר לפרסום: תקרית האש עם צבא לבנון גבתה את חייו של סא"ל דב הררי, בן 45 מנתניה
אש בקריית שמונה: תלמידי חב
צילום: דו"צ

תקרית ירי גם בגבול הצפון: בעקבות ירי לעבר חיילי צה"ל, חילופי אש מתנהלים משעות הצהריים (שלישי) בין צה"ל לצבא לבנון, באזור משגב עם. בלבנון דווח על פצועים מירי פגז טנקים באזור עדייסה וטייבה, שם שני בתים עלו באש.

האש נורתה כאשר החיילים היו בפעילות שגרתית, במובלעת שנמצאת בשטח ישראל - בתיאום עם הצבא הלבנוני. גורם לבנוני אמר מנגד כי התקרית החלה לאחר "שהישראלים ניסו לכרות עץ בתוך שטחי לבנון". בדיווחים אחרים נטען ש"הישראלים ניסו לשתול מצלמות".

מנהל בית חב"ד בקריית שמונה הרב יגאל ציפורי מספר בראיון ל-COL כי תלמידי הישיבת קיץ שמפעיל בית חב"ד בעיר היו באמצע פעילות "חפש את המטמון" כשלפתע נשמעו מספר פיצוצים בעיר. הבחורים הגיעו מהר לבית חב"ד ונכנסו למרחב מוגן".

עוד מספר הרב ציפורי כי הילדים בגן הילדים הפועל גם בימי החופש וכן ילדי המעון יום נכנסו למקלטים, וההורים המודאגים מיהרו להתקשר לבית חב"ד ולברר לשלום ילדיהם.

בית חב"ד מפעיל את "החויייה היהודית" - פעילות תיירות של בית חב"ד, וממש בימים אלו מארח אורחים רבים מכל רחבי הארץ. בית חב"ד עומד בקשר עם האורחים הרבים הפזורים באתרי הקייט והנופש באיזור הצפון, ומעדכן אותם בהתרחשויות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.