מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תש״ע 04.08.2010

משפחת "גן ישראל" ● מיוחד

כשהרב ישראל זלמנוביץ' הגיע אתמול (רביעי) ל"יום הורים" שנערך בקעמפ "גן ישראל - צבא הגאולה", הוא למעשה הלך לפגוש חצי מבני משפחתו ● הבן הגדול "גנרל" (רכז) בקעמפ, שני הבנים מתחת הם אנשי צוות בקעמפ ושלושת הילדים הנוספים - "חיילים" ● "לא קל לשלוח חצי מבני המשפחה לשבועיים רצופים, אולם כשמדובר במפעל כה חשוב - אני ישן בלב שקט", אומר ל-COL האב, המשמש כאיש חינוך בתלמוד-תורה בכפר-חב"ד ● מיוחד לסיפור המלא
משפחת
מימין: האב, הרב ישראל זלמנוביץ', והילדים: מנחם-מענדל, שניאור-זלמן, לוי-יצחק, שמואל, שלום-דובער, יהודה-לייב, ושמחה. מסתתר מאחורי האב: משה-ירחמיאל ● צילום: ברלה שיינר, COL
מאת חיים ברון, COL

כשהרב ישראל זלמנוביץ', איש חינוך בתלמוד-תורה בכפר-חב"ד, הלך ל"יום הורים" בקעמפ "צבא הגאולה" הנערך במתחם ישיבת 'תומכי-תמימים' בלוד - הוא למעשה הלך לפגוש חצי מבני משפחתו.

הבן הגדול (מנחם-מענדל) משמש כ"גנרל" בקעמפ, שני אחיו מתחתיו (שניאור-זלמן ולוי-יצחק) משמשים כאנשי צוות בקעמפ ושלושת הילדים הנוספים (שמואל, שלום-דובער ויהודה-לייב) - "חיילים" בקעמפ.

ילד נוסף בתמונה (קיצוני משמאל), שמחה, יכנס בעוד מספר שנים לקעמפ. מתחבא מאחורי האב (הבן הקטן): משה-ירחמיאל.

"להגיע לתמונה הזאת - זה לא היה קל", אומר הרב זלמנוביץ' בחיוך, בשיחה טלפונית עם COL. "אני חושב שהרבי נהנה ושמח לראות את התמונה הזו", הוא מוסיף ומציין כי הוא אינו אוהב בדרך כלל להתראיין.

"לא פשוט לשבץ את כל הילדים בקעמפ אחד. למרות הדרך הארוכה, ברוך השם כולם נהנים ומאושרים. לא פשוט לשלוח חצי משפחה לשבועיים ימים, אולם כשמדובר במפעל חשוב כמו 'גן-ישראל' - אני ישן בלב שקט. יבורכו אלו שממשיכים את הוראת הרבי - ומפעילים מידי שנה בשנה את המפעיל החשוב", אומר הרב זלמנוביץ'.

"זכינו, ב"ה, שחלק מהילדים שלנו גם נמצאים בנקודות מפתח במפעל החשוב הזה. אנחנו, המבוגרים, צריכים ללמוד מהם. לקחת דוגמה מהחבר'ה האלה שעדיין לא למדו הוראה - אולם מצליחים להרים מערכת חינוך של שבועיים, הכולל ביטחון וכיף וכמובן לימוד ותפילה. אין לנו אלא להתגאות בהם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.