מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשס״ד 18.06.2004

שואל ב'אגרות', ועושה הפוך

ר' זמרוני ציק התראיין בשבוע שעבר וסיפר על ההתוועדות אותה הוא מארגן באור ליום ג' בתמוז, מקביל לעצרת העשור של חסידי חב"ד ב'יד אליהו'. הוא נשאל "האם הוא לא מצא יום אחר לקיים את ההתוועדות הארצית, חוץ מיום שני ב' תמוז, בו מתקיימת עצרת נוספת שפונה לאותו קהל יעד?" ר' זמרוני ציק: "באסיפת פעילים שערכנו כהכנה להתוועדות הארצית, היה לנו דיון באיזה יום לערוך את ההתוועדות. שאלנו את הרבי בנוגע לתאריך, ותשובתו הק' התקבלה בכרך י"ג עמ' רל-רלא. שם תאריך כל המכתבים המופיעים בשני העמודים, הוא: ב' תמוז. אם לא די בכך, הרי בסיום אחד המכתבים יש הדגשה שלא לדחות זאת מאוחר יותר!".
שואל ב'אגרות', ועושה הפוך
תשובת הרבי בכרך י"ג עמ' רל-רלא: "תקוותי שנפגש עם צעירי אגודת חב"ד". משמאל: זמרוני ציק
זמרוני העלים מן הקוראים מה באמת הורה לו הרבי: במכתב הראשון (כרך י"ג) בעמ' ר"ל, כותב לו הרבי: "תקוותי שנפגש עם צעירי אגודת חב"ד" ומה ר' זמרוני ציק עושה למעשה: לא נפגש, לא דיבר, לא מתכוון להשתתף בעצמו בעצרת הרשמית והמרכזית שמארגן צאגו"ח, אך מנגד הוא מארגן עצרת משל עצמו בבת ים, באותו זמן שבו תיערך העצרת הגדולה והמרכזית ב"יד אליהו" בתל-אביב. מעניין גם כיצד מסביר זמרוני ציק את דברי הרבי באותו מכתב: "אף שאינו כותב פרטים אודות עצמו". האם אין מקום לומר, או לפחות להסתפק, שהפירוש הוא: "מי הסמיך אותך בכלל לשאול בענין עצרת מרכזית של חב"ד בארץ?
לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
30 תגובות
1.
סליחה, נהפכתם למאמינםי באגרות????
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
עולם הפוך ראיתי.
2.
זימרוני זה עצמאי לעצמו
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
יש לזימרוני הנהגות משל עצמו גם לילדים
3.
לא להאשים את הרבי בכל דבר.
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
מעניין מאד, אבל ביהדות היום מתחיל מהלילה ולכן ב' בלילה זה ג'.
ב' תמוז, זה בא' בלילה.

נו מילא, מאחד כזה לא מצפים לדיוק בהוראות הרבי, ובפרט שזה מתנגש באינטרסיים האישיים שלו.

4.
כל מילה מיותרת.... חזק ביותר!
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
החוצפה שלו - עוברת כל גבול,

האחרונים שמאמינים שהרבי חי..
הם המשחיסטים...

5.
אין חדש תחת השמש
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
לדאבון לב עושים שימוש נלוז באגרות קודש. למעשה יודעים את התשובה מראש ורק מחפשים אותה באגרת - כמו הדוגמא המצויינת הזו שהבאתם!
כבר שמעתי משיחיסט אחד (שמו שמור עימי) ששאל באגרות האם לעשות דבר מסויים או לא. יצאה לו תשובה "אסור". הוא הסביר זאת על פי התניא שאסור היינו אסור וקשור אל הדבר, וכמובן שהבין מהרבי שהוא צריך לעשות זאת...
6.
הו משיחיסט או סתם יהודי שרוצה משיח
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
שאלה תמימה
7.
חנההההההה
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
לכבוד מערכת COL
אני לא מבינה מדוע מכתב כזה צריך להתפרסם.
העולם הזה כולו פוליטיקאי.
אם יש לך שאלה מסוימת תשלח מכתב לזמרוני ציק.
למה ללכלך על יהודי כך ברבים.
אולי כן יש הסבר לדבר.
תברר ראשית אצלו.
בטח הכתבה הזאת נוגדת את מה שהרבי רוצה אם כבר מדברים על הרצון של הרבי.
8.
שאלת תם
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
האים צעירי חב"ד מעונינים לפגוש אותו?
9.
תשובה ל-1 אם ע"י זה יהודי מרגיש קרוב לרב...
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
הבעיההיא, לא שיהודי כותב לרבי, מצדי שהיהודי ישאל את הרבי לפני השינה ויקבל תשובה בחלום. הרבי תמיד מוצא דרכים כיצד והיכן לענות תשובה לכל יהודי שמבקש מהרבי בקשה. ו. .כן! זה יכול להיות גם ע"י תשובה ב'איגרות'.
הבעיה מתחילה כאשר מפרסמים שזה הדרך ה'נורמלית' שהרבי התכווין שיכתבו אליו.
'איגרות' זהו שיטת כתיבה שנובעת מ'הרגש' לא כל 'הרגש' מצווה לפרסמו, במיוחד אם אין לא מקור בדברי הרבי (מלבד זאת מה שהרבי אמר שאפשר ל ה נ י ח (ללא בדיקת התשובה, ולאו דווקא ב'איגרות')).

א"כ לסיכום: הטעות של המפרסמים מבצע זה, זה שהם מ פ ר ס מ י ם ! ! !


10.
משוגעים, אראפ פון דאך!
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
אחד מצעירי הוגי הדעות של חב"ד העביר לנו קצת מחשבות שמתרוצצות במוחו בימים אלו שלפני ג' תמוז:

בואו נעזוב את כל ההיסטוריה ואת כל הוויכוחים, כן, משיח לא משיח. הכל נדוש, נדוש. אני רוצה להתרכז רק באפיזודות אחדות מהימים האחרונים, ממש אחרונים. ניקח למשל את עיתון כפר חב"ד שיצא לאור לקראת ג' תמוז, גיליון עשיר עם חומר רב. אחד הכותבים המוכשרים באותו גיליון הוא איש נכבד וחשוב מירושלים. איש עדין נפש והוגה דעות אמיתי. הוא יוצא במתקפה רבתי על המשיחיסטים, מותר. הרבה טענות, הרבה קושיות. חלקם משכנעות יותר וחלקן משכנעות פחות. הכל לגיטימי. אבל משפט אחד שכתב אותו הוגה דעות צד את עיני, והא קצת מפריע לי: "מעולם לא נצטווינו כהוראה לקרוא 'יחי אדוננו' וכו'" – כך הוא כותב. ואני הקטן והנבער מדעת שואל את הוגה הדעות: אדוני, היכן היית בתשנ"ב, תשנ"ג ותשנ"ד?! האם לא ראית, או שמעת, שהרבי עודד בידו ובראשו עשרות רבות , או מאות פעמים את שירת "יחי"?! האם זה פחות מציווי?! (ועדות אישית: היה זה בקיץ תשנ"ג, חודש מנחם-אב. מאות ילדי הקמפים הגיעו ל-770. הרבי יצא לחלון והילדים החלו לשיר את ניגוני הקמפ. בקול גדול, בקול צורח, ושום דבר, הרבי לא נע ולא זע. אחרי כמחצית השעה החלו לשיר "יחי", או-אז החל הרבי לעודד את השירה בקצב הולך וגובר בידו ובראשו הק' והדבר נמשך כרבע שעה.).

או למשל אפיזודה שניה, מהשבת האחרונה, שבת הכנה לג' תמוז. נעמד לו משגיח מאחת הישיבות וחוזר על שיחותיו של הרבי בעניין המרגלים. הוא חוזר על השיחות בטוב טעם ובהסבר נפלא. אבל האיש לא יכול להתאפק ומיד גולש לאקטואליה: הוא מביא ראיות שלמשיחיסטים יש קוויי דמיון למרגלים. ואני הקטן והנבער מדעת, זוכר עוד את מה שלימד אותנו המלמד ב'חדר', שהדמיון הוא דווקא לכיוון השני. מה היה חטא המרגלים?! הרעבע שלהם (משה רבינו) אמר להם שאנחנו נירש את הארץ, ואילו הם באו ואמרו לבני ישראל: הרעבע אמנם אמר כך וכך, אך דעו לכם שהמציאות של העולם אומרת הפוך: אנחנו לא נוכל לרשת את הארץ. וחייבים להתחשב עם המציאות הגשמית הנראית לעין כל. זאת הייתה הבעיה של המרגלים. וזהו פשוטו של מקרא. נו, תגידו אתם, למי מתאימים המרגלים?!

אבל כל זה הוא כלום, לעומת המטורפים המשתוללים בצד השני.

קחו את העיתון העולמי בית משיח בגיליונו האחרון. הם קיימו ראיון עם "המזמר מבת-ים". כששואלים אותו מדוע אתה עורך את ההילוללנקא דווקא באותו ערב שצא"ח עורכים את העצרת? הוא אינו מתבייש, ועונה שהרבי הורה לעשות באותו ערב! וכשאתה לוקח ומעיין באגרתו של הרבי "שיצאה לו" כתוב שם מפורשות שהוא חייב לבוא ולהשתתף בהתוועדות של צא"ח. ממש כך! אבל הוא הרי צועק שהרבי חי בגשמיות, ממש ממש! ואני שואל אותו, את אדון בת-ים, האם כשהרבי היה חי ממש, דהיינו לפני ג' תמוז, גם אז היית עושה עצרת בערב שצא"ח עורכים את העצרת?! אלא מאי, הרבי חי אצלך פחות אפילו מאשר אצל הוגה הדעות מירושלים, אז מדוע אתה משקר שהרבי חי אצלך ממש בגשמיות?!

וכך גם כל אלו שרוממות ה"חי ממש בגשמיות" בגרונם, אך בלבם אינו חי כלל וכלל, הם, ורק הם הולכים ומלכלכים בתמונותיו הק' של הרבי את הגשרים והעצים בכל רחבי ארצנו הקדושה. האם ההדבקה הפראית הזאת קירבה יהודי אחד לרבי?! האם הייתם תולים את אותם תמונות לפני ג' תמוז, כשהרבי היה חי ממש בגוף גשמי.

גם העיתון העולמי בית משיח, שמוסיף את ה"שליט"א" אחרי כל אזכור של הרבי, האם הם באמת מאמינים שהרבי הוא "שליט"א"?! אם כך הוא העניין, מדוע אתם נותנים במה לכל פורקי העול הנלחמים נגד מוסדות שהוקמו ע"י הרבי, ועד רבני חב"ד, צא"ח וכו'. האם גם לפני ג' תמוז הייתם נותנים גיבוי לאלה שהולכים לערכאות?! האם גם לפני ג' תמוז הייתם נותנים גיבוי למטורפים שעורכים עצרת דווקא ביום שצא"ח עורכים?! האם גם לפני ג' תמוז הייתם נותנים גיבוי לאחד שהתחבר עם גדולי המתנגדים בדורנו וביחד אתם נלחם נגד שלוחי הרבי?!

וכהנה רבות, רבות, רבות.
ואני הקטן, הנבער מדעת, עומד בצד, רואה את המראות, ונדהם...

לכן, בצר לי, אני פונה אליך רבי, יקירא קדישא, אנא, אנא, בוא מהר, בוא תחזור מהר, חלק מילדיך השתגעו, חלקם, נטרפה עליהם דעתם, ורק אתה רבי יכול להציל אותנו. אז אנא, עשר שנים של הסתר מספיקות לנו, די, אי-אפשר יותר!



11.
תגובה ל -10
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
לא הבנתי. האם עידוד שירה הוא ציווי להכרזה משולשת וקבועה כל יום לאחר שלושת התפילות ואף לאחר קריאת התורה?

מדוע עידוד הכרזת עד מתי, אינו ציווי להכרזה קבועה ויומית כמו זו של היחי?

באשר לפרשנות האקטואלית של הרב גולדשמיד לפרשת המרגלים, הצדק אתך. זה היה מיותר.
12.
zik
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
ZIMRONI YOUR FULL OF BALALONI
13.
ההוראה האמיתית - ללמוד ולהפנים
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
רציתי להוסיף, כי על פי הבנתי, מעבר למפגש עם צא"ח - ההוראה הראשונה לזמרוני באגרתו של הרבי, היא: "קביעות לימוד בתורת החסידות", "וכל ההקדם בזה ישובח".

ככל שהנ"ל ירבה בכך, הוא וכל המצטרפים לחב"ד מהיום בבוקר, יתבסס הקשר שלהם לרבי על תוכן פנימי, כיאות לחסידות שהמאפיין שלה הוא חכמה, בינה ודעת, ולא על חלומות, דגלונים ומים קדושים.
14.
טוב שהתחלתם להילחם במשיחיזם
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
הרבה זמן הם חשבו שהעוה"ז הפקר ואין בעה"ב ואם נלחם נגדם בסופו של יום הם יתאחדו איתנו
15.
גם אם.....
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
זמרוני עשה מה שעשה ,עדיין אין צורך לפרסם זאת בריש גלי. דווקא כך נותנים לו במה. אין צורך להתייחס כלל. ובטח שלא לגרום לסכסוכים בין אחים!
16.
חבל מאוד מאוד....
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
"במקרה" קראתי את הכתבה. קראתי את הנ"ל וכן קראתי את מה שזמרוני כותב לגבי המחלוקת. חבל שמביאים כאן רק את החלק העסיסי- של האקשין, המכות והדם.
לענ"ד כבר נמאס לכולנו מכל הפרסומים האלו. מי שנמצא בעדת קורח, כבר ימצא את הדרך להגיע לידיעות הללו. אנו- שאר עמ"י לא רוצים יותר כתבות כאלה. אנו רוצים אחדות, ותרנות, סובלנות, אהבת אחים וכמובן כמובן - משיח!

בברכת הצלחה לכולנו...
רחלי.
17.
אני לא מבין מה אתם רוצים מזמרוני ?
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
הוא קיבל הוראה "להיפגש עם צעירי חב"ד " והוא מקיים את ההוראה כלשונה : הוא "נפגש" עם צעירי חב"ד ! כלומר : ה"כנס" שהוא עורך "נפגש" יחד עם הכנס שעורכים "צעירי חב"ד " !
מה אתם רוצים ממנו ?
18.
המשחיסטים
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
'שומר נפשו ירחק מהם'
19.
משיח משיח ואין משיח
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
כבוד המערכת אני מקווה שאתם לא מצנזרים כל דבר שלא מוסכם עליכם!!!
ראשית ה"ירידה" על המשיחיסטים היא לא במקומה ברוך השם ישנם רבים וטובים והם הולכים לכינוס לצא"ח כהוראת רבני חב"ד.
אני מאד מאד מקווה שאתם לא חותכים את המשיחיסטים בבחינת יהי לכם אשר לכם
כי מלבד שזהוא היפך אהבת ישראל מה עם בנות ובניהם של הללו אינם צריכים הם קירוב???
והעיקר זימרוני לא מיצג את אנש האמונים על הוראות הרבי על פרסום משיח נקודה,
אפשר ואולי זה אפילו טוב שיש חילוקי דעות,
מה שקרה שכמה מהמנהיגים המשיחיים מחזיקים את את אנ"ש הנקראים"משיחיסטים" כבני ערובה או בלע"ז האסטעג
כל יהודי מאמין ברבי רוצה לעשות מה שהרבי אומר , גם באם זה לא מוצא חן בעיני מישהוא ואני מאמין שכן הוא גם "באנטי" שרוצים דברי הרבי בדיוק!!!
אלא מה פירושהם שונים וזה בסדר לחלוק
הבעיה מתחילה כשיש תשובות מהאג"ק מפורשות כמו -שליובאוויטש זה לא ירושה ועושים בדיוק הפוך!!!
או למשל שרבני אנש אחראים על אגו"ח ועושים בדיוק הפוך.
או למשל התשובה שיצאה לההוא שמבייש את כל המשיחיסטים שידבר עם צאח ולא דיבר.
במילים אחרות דעות מותר וצריך להחליף כל זמן שזה לא נגד השו"ע ההלכה ורצון הרבי
כל האתרים מלאים "בתשובה שיצאה ולא מולאה מבת ים"
ואני הקטן אומר שהחוצפה היא לשאול הרבי "מתי לעשות" כאילו בטוח שצריך לעשות "נגד" ולדפוק את צא"ח המוסד של הרבי עצמו רח"ל
איך יהודים חושבים שבעשירי יהיה קדש הענייין של הרבי הוא היפך האחדות???
איך יכולים להעלות את הדעת ולסחוב את הרבי למחלוקת המנוולת האחרונה?????????
אני בפירוש אמר ומתחננן למערכת אל תפלו כמו האלו מבת ים ואל תפסלו אנשים בגלל דעות אדרבא תסבירו ותחבקו אמנם אם זה נגד ההלכה הרי שיש לצאת במלחמת חרמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כן. אני מבולבל אני מאד רוצה אחדות ובעצם אני אפילו נוטה לקרב יהודים עם המסר של משיח ואני מאמין שאף אחד לא יתנגד לזה כל זמן שזה בכלים דדתיקון כי סוף סוף כולם רוצים לעשות דברי הרב
אבל וכאן בא אבל גדול
כל זמן שהמשיחיסטים במיוחד המנהיגים שבהם מנסים לעשות מנופול בעניין משיח רח"ל הרי מלבד שהם יפלו לבד בשאול תחתית כמו שרואים להיכן זה הוביל בשבועות האחרונים
הרי שמפילים עמם רבים וטובים ועל זה יש לצעוק "הורידו ידכם משלומי אנ"ש המאמינים על אמת בכללל ההוראות של הרבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מי נתן לכם רשות להשתמש בשם משיח בפלגנות נגד רבני אנש??נגד הוראות הרבי??
הכינוס שם בבת ים באם כל שנה הוא מעורר שאלה הרי השתא הוא ממש "רבם דקרו" וכאילו מעמידים למשפט מי לה 'ומי לבעל....

אף אחד לא אסר להתוועד..אבל שם באותו היןם בזמן כזה הרי שהראו פרצןפם האמיתי מי הם ולאיזה אחדות הם שואפים
רק תתארו שצאח היה מארגן באותו יום שהמנהיגים היו מארגנים
הרי שהיו מחתימים את כל שוטי העולם "חמס" נגד תשובות הרבי וכולי וכולי
ולידידינו אנש אומר
את התשובה לא ללכת לערכאות כיורשי אביגדור הללו לא קימו אז יקיימו התשובה האחרונה??
כולם חייבים להתיצב בכינוס האחדות האמיתי שבוודאי לא יבדיל בין איש לאיש ביד אליהו ולהראות שמשיח הוא לא מונופול לפי שגיונותיהם של כמה שהורסים כל חלקה טובה!!!!
20.
להתקיף את המשיחיסתים
ל' סיון ה׳תשס״ד
צודק מי שהגיב שאין לתקוף את כל המשיחסתים.

אבל מצד שני, אני רוצה אחת ולתמיד לקבל תשובה מן המשיחסתים, לכמה שאלות שעד היום אף אחד מהם לא ענה לי;

הכיצד הם ממנויים, מתראיינים וכו ל"בית משיח" כאשר -

1. העתון הזה בא כדי ליצור מחלוקת עם עתון "כפר חב"ד" עליו אמר הרבי "השופר שלי"

2. העתון הזה מחק את הציון הקדוש מהלקסיקון שלו.

3. העתון הזה כותב על הרבי שליט"א.

4. העתון הזה שותף פעיל במחלוקת על "מרכז השלוחים" שהוא מטעם הרבי.

5. העתון פירסם את מבצע האוטובוסים למרות שרבני חב"ד אסרו את זה.

6. העתון הזה מבליט את דעתם של רבנים ו"רבנים" חדשים מקרוב באו, כאילו דעתם שוות ערך ביחס לרבנים שקיבלו הורמנא מהרבי.

7. העתון הזה מפרסם תמונות של נשים.

8. העתון הזה מראיין אנשים שבשפת הדיבור כששהם מזכירים את הרבי אינם אומרים "הרבי מה"מ", והעתון מכניס לפיהם ביטויים שהם אינם אומרים.

9. כאשר היו תופעות שגבלו בע"ז (לאחר שרבנים משחיסתים ירדו על כמה מהקריות על אופן הנהגתם בזה) העתון במסוה של כתבות פילוסיפיות חיפה ואף הצדיק את זה.

10. העתון הזה מפרסם מאמרי ביקורת על החלטות של ועד רבני חב"ד

11. העתון הזה דורש להתייחס בכבוד הראוי לרבנים מרי דאתרא דקראון-הייטס, בעוד הוא מסית ציבורים נגד מארי דאתרא במקומות אחרים (זוכרים את פרשת היעחסים עם הרב ביסטריצקי ז"ל?).


למיטב ידיעתי לא נשמעה זעקה גדולה מהשיחיסתים הנורמליים נגד כל הנ"ל,

ורק עתה שהדברים התדרדרו למימדים מבהילים שהלכו לבית המשפט והצהירו שם שאינם מכירים בבי"ד רבני חב"ד, הדבר הזה הקיץ כו"כ הגונים (וגם כמה רבנים..) מתרדמתם ואשליותיהם.
21.
סתם מעניין...
ל' סיון ה׳תשס״ד
זכורני שבשנת תשנ"ח ארגן צא"ח יחד עם זמרוני את הכינוס של ג' תמוז אך לאחר שזמרוני יצא בקריאה לבוא ולהתאחד, החליטו ראשי צא"ח להודיעו שלא יוכל לשבת בבמה...

23.
ואני התם שואל...
ל' סיון ה׳תשס״ד
א . האם כל המשיחיסטים באמת באים לבת ים ?(למשל הרצליה)
ב . האם כל מי שלא מכונה משיחיסט כופר בזה שהרבי נשיא דורנו הוא משיח שבדור?...
ג .האם שופר שניפסל עדין יכול להיות שופר?.... הוי אומר עיתון כפר חב"ד
ד . האם בי"ד רבני חב"ד עם כל הכבוד לו יכול להוציא ספר שו"ת של הדיני תורה שלו מ30 השנים האחרונות???.........
ואולי ד' מתרץ הכל.......כי אפילו הועד כיתה של הבן שלי מנוהל בצורה קצת יותר טובה...
24.
יחיו הקנאים ...
ל' סיון ה׳תשס״ד
בעז"ה כינוס הגאולה בבת-ים יצליח ויחשוף להרבה אנשים את בשורת הגאולה ללא כחל ושרק כרצון כ"ק אדמו"ר מלך המשיח .
לקראת יום גדול כזה חשוב להיות באחדות על אף חילוקי הדעות שהם לגיטימים.
ויה"ר שעוד לפני זה הרבי כבר יתגלה ויאמר לצרותינו די .
25.
בהמשך - 20, "ראש לשועלים" עדיף מ"זנב לאר...
ל' סיון ה׳תשס״ד
בקשר למחיקת הציון הק' בעתון בי"מ,

הדבר שהכי מרגיז שכמה וכמה ממנהיגי המשיחיסתים הולכים לציון, אלא שהם עושים זאת כ"גנבים בלילה",

בעוד שהם לא מעלים על דל שפתותיהם אפילו פעם לרפואה בשום דרשה שלהם ברבים שהם הולכים לציון.

אז ממנ"פ;

אם אתם סבורים שצריכים ללכת לציון - תזכירו את זה בכל ההופעות שלכם ללא מורא ופחד.
אם אתם סבורים שאסור ללכת - אז
למה אתם הולכים.


אלא התירוץ הוא;

אתם יודעים היטב את גודל המעלה של השתטחות על הציון,

אבל אתם רוצים להיות

פופולאריים

אצל האספסוף של זמרוני, פיזעם ופרומער, שלא לדבר על האספסוף של צפת.

זאת אומרת,

שאתם מוכרים את כל האידיאלים הקדושים על מזבח התאוה שלכם להיות מנהיגים אצל ההמונים.

במילים אחרות;

אתם מעדיפים להיות "ראש לשועלים מאשר "זנב לאריות".

(לתשומת לב האדונים: וולפא, וילשאנסקי, משפחת הנדל, מנחם גרליצקי ושותפיו לגבאות 770, ועוד).



26.
ישר כוח!
ל' סיון ה׳תשס״ד
המשיכו לשפוך דלק על המדורה שכבר מספיק בוערת ומחריבה!
כל הכבוד לכם, המשתמשים באמצעי תחבורה כה חזק - האינטרנט- כדי לתרום לאחדות בקרב אנ"ש וע"י!
אתם, אנשי מלחמת הקודש, אתם בטח אלה שגורמים את הנחת-רוח האמיתי לרבי! אני מקנאה בכם, על זה שאתם ישנים בלילה עם מצפון כה נקי.
מעניין, דווקא במוצש"ק פ' קורח.
כלום אי אפשר ללמוד מתורתינו הקדושה, חוץ ממה שנוח?!?

איניני משיחיסטית ואיניני אנטי. אני פשוט מובחלת. חבל על ההזדמנויות שמחמיצים אחת אחרי השני'.
והפעם, השתדלו לפרסם גם את המכתב הזה ולא לצנזר את מה שלא נוח לקרוא, כמו בכל אתר אינטרנט שקצת מכבד את עצמו...


תגובה ל-12

תת רמה!

27.
אחרי 10 שנים !!
ל' סיון ה׳תשס״ד
אולי ? יש מצב לחשוב שאנו לא מנהלים את העולם ולא נשנה את העולם ואנו לא פונקציה בעולם .

28.
חבל מאוד
א' תמוז ה׳תשס״ד
מעניין מאוד שהמערכת מכניסה תגובות אשר זורמות ומנעימות את אוזניה.שלחתי אני ובני משפחתי כמה וכמה תגובות ולא רק בכתבה הזאת ושום דבר לא נכנס.
אם אתם הוגנים כ"כ
אז גם בתחום הזה.כמו בכל אתר אינטרנט שקצת מכבד את עצמו...

...........................................................
מערכת COL - התגובה הנ"ל מתייחסת לתגובה מס' 7 תגובה מס' 29 נכתב/ה ע"י אותו מגיב/ה בשינוי שם 'מתקרבת לדת' .

29.
מתקרבת לדת
א' תמוז ה׳תשס״ד
לכל הנלחמים למען הרבי
אני פשוט מזדעזעת ממכם.
במקום הבזבוז זמן הזה אני בטוחה שהרבי היה הרבה יותר שמח-(אם כבר אתם מדברים על רצון הרבי )
שתלמדו תורה במקום הבזבוז זמן הזה.
אתם אלה שגורמים למחלוקות להתגבר.
אני מקווה שיפרסמו את המכתב הזה בניגוד לכל המכתבים שאני שוחת והמערכת מסננת
תיהיו גם אתם הוגנים ותכניסו תגובות גם שנוגדות את האינטרסים שלכם
בתודה -לאה
30.
ה"רצון"
א' תמוז ה׳תשס״ד
אני מזדעזע מההתקשרות של כל הכותבים פה אני רוצה להגיד מספר מילים ששמעתי מחבר שלא דתי לעת עתה הוא אמר שהוא בדילמה מה לעשות ללכת לזימרוני או לאהרונוב אז אמרתי לו שאני לא יודע מה להגיד לו אבל שישאל את המשפיע שלו מה אנחנו למדים מזה שצריך לעשות את הרצון של הרבי בלבד ולא לנסות להשפיע על ידי הכפשת שמות של אנשים אחרים כי כך רק מרחיקים שבוע טוב
37.
לחלוק כבוד
ה' תמוז ה׳תשס״ד
בזמנו ר.זמרוני מסר נפש במבצע חנוכה, תחת כדורים. כי רבי ציוה שאף יהודי לא ישאר בלי נרות.
לכן, לפני ששופכים דרעק על בן אדם זה,מאוד כדי לבחון מצב האישי,הפרטי. אולי יש פיספוסים בחת"ת או רמב"ם? אני כבר לא מזכיר פה כדורי האויב במפרץ סואץ.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.