מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תש״ע 03.08.2010

ביוזמת COL: הושק קליפ הפיוס "הרמוניה" ● דיווח, גלריה

במסיבת עיתונאים חגיגית בבניין עיריית רובע ברוקלין בניו-יורק הושק קליפ הוידאו "הרמוניה" של זמר ההיפ-הופ מקראון-הייטס דיסקרייב (ר' שניאור הסופר) ● מנהיגים יהודים ושחורים מקראון-הייטס נכחו במקום לציין 20 שנה לתקופת השקט (היחסית) מאז המהומות האלימות בין שתי הקהילות בשנת תשנ"א (1991) ● המארח: נשיא רובע ברוקלין היהודי מרטי מרקוביץ שהעלה זכרונות מהמפגש עם הרבי ● לקחו חסות: COLlive.com - המהדורה האמריקאית הפופולרית של COL לסיקור וגלריה
ביוזמת COL: הושק קליפ הפיוס
(צילומים: יוסי פרסיה, COLlive.com)
COLlive.com

במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה אמש (שני) בבניין עיריית רובע ברוקלין בניו-יורק הושק קליפ הוידאו "הרמוניה" של זמר ההיפ-הופ מקראון-הייטס דיסקרייב (ר' שניאור הסופר).

מנהיגים יהודים ושחורים מקראון-הייטס נכחו במקום לציין 20 שנה לתקופת השקט (היחסית) מאז המהומות האלימות בין שתי הקהילות בשנת 1991.

האירוע נפתח עם וידאו של הרבי במעמד דולרים לצדקה ב-770 בעת ביקורו של ראש העיר ניו-יורק דאז דייויד דינקנס השחור. הרבי נראה מברך את כל תושבי העיר ב"שלום והרמוניה."

מילים קדושות אלו עמדו מאחורי יוזמת הקפת השיר שקורא לסובלנות בין היהודים לשחורים שגרים זה לצד זה בשכונה.

"הייתי בפגישה ההיא עם הרבי", נשיא רובע ברוקלין היהודי מרטי מרקוביץ העלה נשכחות בעת נאומו."זכיתי לפגוש את הרבי שלושה פעמים".

מרקוביץ היה המארח של האירוע יחד עם COLlive.com - המהדורה האמריקאית הפופולרית של COL.

המנחה היה הרב שייע העכט, יו"ר ארגון של"ה שהיה מעורב ב'שיחות השלום' לאחר 'מהומות קראון-הייטס'.

רוהן מארלי, בנו של זמר הרגאיי הידוע בוב מארלי, הצטרף לעורך COLlive ר' יהודה צייטלין בחלוקת אותות הוקרה לאישים שתרמו להרגעת הרוחות בשנים ההם ובשנים האחרונות.

ביניהם: מרקוביץ', הרב העכט, ד"ר ריצ'רד גרין, ד"ר ויליאם פולארד, הרב אלי כהן, הסנטור אריק אדמס, חברת העירייה לטישיה ג'יימס וחבר הקונגרס באלבני קארים קאמרה.

כתבים של העיתונים הגדולים ניו-יורק טיימס והניו-יורק דיילי ניוז, כמו גם כתבים של תחנות הטלוויזיה המקומיות NY1 וערוץ 12 ועוד כלי תקשורת סיקרו את האירוע.

תודה מיוחדת ניתנה לגב' מיכה סופר, מנהל COLlive.com ובעלה ר' יוסי סופר - מנהל חברת הפרסום "יוניק" בניו-יורק שנתנו את חסותם לאירוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.