מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תש״ע 29.07.2010

ומי מייצג את הסינים-הישראליים בסין? חב"דניקית ● מיוחד

הגב' דבורה-לאה שקולניק, חב"דניקית המתגוררת בישראל, נבחרה ליצג את הסינים החיים בישראל בכנס הפזורה הסינית שעורכת ממשלת סין לסיפור המלא
ומי מייצג את הסינים-הישראליים בסין? חב

COL

דבורה לאה שקולניק
, חב"דניקית המתגוררת בישראל, נבחרה ליצג את הסינים החיים בישראל בכנס הפזורה הסינית שעורכת ממשלת סין זו השנה השישית ברציפות.

הכנס שמתקיים על-ידי ממשלת סין יעסוק בהידוק הקשר בן הסינים החיים בפזורה ברחבי העולם לבן ממשלת סין המעוניינת לשמר וליצר ראשי גשר לסינים החיים מחוץ לגבולות המדינה.

היא רואה בנציגים אלו יועצים "אנשי קשר" יכולים לתרום רבות למקבלי ההחלטות בממשל הסיני, להשתמש ביכולות אלו ולמנף את התבסוסותם של אלו במדינות אשר הם התאזרחו בם.

הממשלה הסינית רואה בסינים החיים מחוץ לסין ואשר התבססו כלכלית ויצרו נקודות אחיזה ומוקדי כוח הן עסקיים והן מדעיים בארצותיהם כשגרירים שיכולים לגשר ולפתוח חסמי כניסה שרובם תרבותיים להשקעות ומיזמים משותפים בסין.

כמו-כן היא מעוניינת לחזק ולתחזק את הקשר לסינים בעולם, ולנסות ולמקסם את היכולת שלה בגיוס ההון האנושי לטובת התפתחותה של סין.

בכנס שנערך בשלושת הימים הבאים, ישתתפו בפאנלים סגורים נציגים של כ-200 מדינות שהסינים השתקעו בהן וידווחו על פעילותם למען הקהילות שלהם, ועל מיזמים תרבותיים והעיסקיים בן סין לארצותיהם אשר הם מעורבים בם.

הגב' שקולניק קיבלה בינואר השנה זימון רישמי להשתתף בכנס לאור מעורבותה באירגון הוולונטרי שהיא יזמה והקימה של "הסינים החיים בישראל" ואשר מונה אלפי חברים סיניים מישראל ומרחבי סין שמתקשרים באתר חברתי יעודי שהקימה ומחליפים מידע בניהם אודות ישראל,היהודים והעסקים עם ישראל.

דבורה לאה רתמה את חב' צ'יינה-ישראל שבבעלות ומעניקה סיוע פילנטרופי לסינים שניקלעו בישראל לעוולות בשל היותם זרים, מעוטי יכולת ונטולי משאבים ולהלחם בברוקרטיות הישראלית הן בנושאי עבודה,שכר ויצוג משפטי מול הרשויות.

בכנס שיסתיים בביקור בתערכות EXPO בשנחאי, יציג כול משתתף את המדינה שבה הוא מתגורר והיא היום מרכז חייו ויסקור את המצב הכלכלי והיכולות שלה וכן את הפעילות לטובת המיעוט הסיני החי בה.

דבורה לאה תתרכז בנאום בן 15 דקות בהצגת מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי, שלו היסטורית רבת שנים בדומה מאוד לעם הסיני, על המצב העכשווי של מדינת ישראל ועל ההתפתחות הכלכלית והיכולת הטכנולוגית של מדינת ישראל לתרום להתפתחות של סין במישורים רבים.

בפאנל בנושא מדע וטכנולוגיה בהשתתפות שר המדע הסיני, בחרה דבורה לאה להרצות אודות יכולתה של ישראל בתחום של הביוטכנולוגיה והמכשור הרפואי, שבשנתיים האחרונות היא עוסקת בו עבור חברות סיניות בינלאומיות כדוגמת NEUSOFT הסינית, אחת מיצרני המכשור הרפואי הגדולה בסין.

על המחקר והפיתוח הטכנולוגי המואץ של מיכשור רפואי בתחום ההדמיה שיכול לתרום לשיפור איכות החיים והשירותים הרפואיים בסין. על התרומה של מדינת ישראל שמציבה אותה על מפת תחום מדעי החיים העולמית מבחינת גודלה וההיצע שלה לשוק העולמי ומבחינת החדשנות שהיא מביאה לעולם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.