מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תש״ע 27.07.2010

אחרי קרוב ל-40 שנה: JEM שיחזרה התוועדות היסטורית

JEM
אחרי 39 שנה, בימים אלו יצא לאור דיסק וידאו בן ארבע שעות מהתוועדות כ' מנחם-אב תשל"א. באותה שנה קיים הרבי התוועדות היסטורית לכבוד יום הייארצייט של אביו הרב לוי יצחק שניאורסון זי"ע ● באיכות תמונה וסאונד מפתיע במיוחד, מתייחס הרבי לנושאים מגוונים ובניהם מתי שליח יכול לשים את עצמו ב'סכנה ממשית', של מראות לא רצויים. הסבר מקיף על ההבדל בין בית שמאי לבית הלל בש"ס ועוד לסיפור המלא
אחרי קרוב ל-40 שנה: JEM שיחזרה התוועדות היסטורית
אחרי 39 שנה, בימים אלו יצא לאור דיסק וידאו בן ארבע שעות מהתוועדות כ' מנחם-אב תשל"א. באותה שנה קיים הרבי התוועדות היסטורית לכבוד יום הייארצייט של אביו הרב לוי יצחק שניאורסון זי"ע.

באיכות תמונה וסאונד מפתיע במיוחד, מתייחס הרבי לנושאים מגוונים ובניהם מתי שליח יכול לשים את עצמו ב'סכנה ממשית', של מראות לא רצויים. הסבר מקיף על ההבדל בין בית שמאי לבית הלל בש"ס ועוד. אחד מהשלוחים שבשנים אלו היה בחור ב-770 והיה נוכח בהתוועדות זו הגדיר את ההתוועדות כ'חוויה הגדולה ביותר שלו כבחור'.

לאחר הקרנת וידאו חלקית של ההתוועדות עבור קבוצת בחורים ב- 770 בשנה שעברה, עברה השמועה מפה לפה, ורבים הפצירו בחברת המדיה החבד"ית JEM להשיק את ההתוועדות כולה. וכך במהלך השנה האחרונה עבדו אנשי מקצוע על ניקוי התמונה והסאונד, כאשר חלק גדול תורגם לאנגלית, צרפתית ועברית והושק בימים אלו באריזת DVD, זאת בעזרתם האדיבה של משפחת לפידות מארגנטינה, ומשפחת פרוס מרחבי העולם.

בהשגחה פרטית, ההתוועדות כוללת דיון מפורט ורחב היקף של הרבי אודות החסרונות בחוק 'מיהו יהודי?', אשר כעת בשנת 2010 מחולל שוב סערה בעולם היהודי ובארץ הקודש בכלל.
הדיסק זמין לרכישה בחנות האתר של חברת המדיה החבדי"ת JEM בכתובת: www.jemstore.com
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.