מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תש״ע 27.07.2010

מעשה באביאל שהרוויח $40 כל יום ולא רצה יותר! (פרסומת)

פגשתי ביום רביעי לפני שלושה שבועות (כה תמוז התשע) את אביאל, מכר המתפלל בבית הכנסת בשכונת מגורי. בעודנו ממתינים יחד בתחנת אוטובוס, סיפר לי אביאל סיפור מפתיע המיישם הלכה למעשה את האמרה "אשרי האיש השמח בחלקו". חייב אני להודות שדברים כאלה, לא שומעים על יום  לסיפור המלא
מעשה באביאל שהרוויח $40 כל יום ולא רצה יותר! (פרסומת)
צילום: ISTOCK
את אביאל הכרתי לפני מספר שנים, הוא עבר לגור בשכנות להורי, ילדינו היו משחקים בגן השעשועים יחד ואנחנו היינו יושבים, צופים בהם ומדברים.
בתחנת האוטובוס בה נפגשנו סיפר לי אביאל כי הרוויח בחודש האחרון $480 בפעולת מסחר אחת ביום עם תוכנית חדשה בשם .GPS40 תוכנית המאפשרת גם למי שאינו מכיר את תחום המסחר להרוויח כ – $40 כל יום בפעולת מסחר אחת.
אביאל המשיך וכך אמר:
"תוכנית GPS40 מיועדת לאנשים ששאיפותיהן צנועות וחלומות של עושר אינם מסנוורים את עיניהם, התוכנית מאפשרת להרוויח עוד $40 ביום, לכן היא לא מסובכת ומתאימה גם לאנשים כמוני שלפני זה לא הבינו בשוק ההון.
עם ההרשמה לתוכנית קיבלתי הדרכה במסגרת "קורס מבוא במט"ח". בקורס הסבירו לי איך פועלת מערכת ההתראות שמציעות לי איזה פעולה לבצע ומתי, איך לבצע פעולות של קניה ומכירה ובעיקר עזרו לי להבין טוב יותר את שוק המט"ח.
בכל יום, אני פותח הטלפון הסלולארי ומקבל הודעות ממערכת ההתראות הטובה בעולם, שמציעה לי איזה פעולה כדאי לי לבצע כדי להרוויח
לאחר שאני מקבל התראה אני מבצע פעולה ב $25 ומקבל מהמערכת 5000$ למסחר כדי שאוכל להרוויח יותר.
כך למשל קיבלתי אתמול התראה על כך שהדולר עומד לרדת, ביצעתי פעולת מסחר וכאשר הדולר ירד בשלושת רבעי אחוז הרווחתי כמעט $40.
כך אני פועל יום אחר יום ובחודש האחרון הרווחתי $480".
לאחר שאביאל סיים לספר, שאלתי אותו אם אפשר להשתמש בתוכנית כדי להרוויח יותר כסף כל יום, הוא חייך וסיפר לי כי יש תוכניות לרווח של 200 ו – 400 דולר כל יום, אולם אלה לא מעניינות אותו והוא מאושר עם הסכומים שהוא מרוויח היום בתוכנית GPS40.
לאחר שנפרדנו, ישבתי, חשבתי ונרשמתי לתוכנית GPS40, והנה עברו להם שלושה שבועות בהם הצלחתי ב 11 עסקאות מתוך 15 וכרגע אני ברווח של $320.
ביום בו גילה לי אביאל על תוכנית GPS 40 החלטתי שאם אכן ארוויח אתרום חלק מהרווח לצדקה, ובקצב העניינים הנוכחי ישנם סיכויים רבים שאוכל לעשות זאת חודש אחר חודש.

אם ברצונכם לדעת יותר על התוכנית היכנסו לאתר פינקסו ושיהיה בע"ה בהצלחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.