מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תש״ע 28.07.2010

משפחת סיטבון מפגינה מול שערי בג"ץ

בשעה הקרובה אמור להתחיל דיון בבית המשפט העליון בעניינו של דוד סיטבון, החרדי שעצור מזה שבוע ימים בפרשת חיים פרלמן. סיטבון חשוד כי לפני 14 שנים, בהיותו בן 14, הכיר את פרלמן ● משפחתו של סיטבון החליטה הבוקר להפסיק את השתיקה. רגע לפני שמתקיים הדיון בעניינו של בן משפחתם, הגיעו להפגין מול שערי הכניסה לבית המשפט העליון, כדי לעורר הד ציבורי לסיפור המלא
משפחת סיטבון מפגינה מול שערי בג
(צילום: עוזי ברק, כיכר השבת)

בשעה הקרובה אמור להתחיל דיון בבית המשפט העליון בעניינו של דוד סיטבון, החרדי שעצור מזה שבוע ימים בפרשת חיים פרלמן. סיטבון חשוד כי לפני 14 שנים, בהיותו בן 14, הכיר את פרלמן.

משפחתו של סיטבון החליטה הבוקר להפסיק את השתיקה. רגע לפני שמתקיים הדיון בעניינו של בן משפחתם, הגיעו להפגין מול שערי הכניסה לבית המשפט העליון, כדי לעורר הד ציבורי.

רחל סיטבון ושני ילדיה הקטנים, בני שנתיים וחצי ושנה, אוחזים בידיהם שלטים: "שמישהו יסביר לי למה אבא שלי עצור?". במקום התקהלות של סקרנים והתעניינות של כלי התקשורת.

כזכור, הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של סיטבון בשמונה ימים אך בית המשפט השלום האריך אותו בארבעה ימים בלבד. על ההחלטה הוגש ערעור לבית המשפט המחוזי שנדחה. כעת אמור להתקיים הדיון בערעור לבג"ץ.

בפעם שעברה דחו בית המשפט השלום והמחוזי את בקשת עורך דינו של סיטבון להפגש עם מרשו, אך בית המשפט העליון קיבל את הטענה. גם כעת, מקווים בני המשפחה, שבית המשפט העליון יטה להם חסד ויפסוק לשחרר את סיטבון העצור כבר כמה ימים על לא עוול בכפו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.