מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תש״ע 26.07.2010

ימים אחרונים להצטרפות לפרוייקט "חב"ד ברמה"

נותרו ימים אחרונים להצטרפות לפרוייקט 'חב"ד ברמה' ברמת בית-שמש, ● ערבי שיווק נערכים בריכוזי חב"ד, כדי לאפשר לציבור לקפוץ על העגלה ולתפוס את ההזדמנות ● היום יהיה ערב שיווק בנחלת-הר-חב"ד, מחר ברחובות וביום חמישי בלוד לסיפור המלא
ימים אחרונים להצטרפות לפרוייקט

התעניינות רבה נרשמת בימים האחרונים בפרוייקט 'חב"ד ברמה' ברמת בית-שמש, בעקבות הזמן הקצר שנותר להצטרפות לפרוייקט, לקראת התחלת הבנייה.

בימים האחרונים נערכו ערבי שיווק מוצלחים בריכוזי חב"ד בביתר, בצפת ובכפר-חב"ד. ציבור גדול מתעניין בפרוייקט, לאחר שהתברר כי זו האופציה המעשית המשתלמת ביותר לציבור חב"די להגיע לדירה משלו במרכז הארץ, במחיר אטרקטיבי ביותר ובתנאי מימון נוחים.

כפי שפורסם, הביקוש לפרוייקט בקרב הציבור החרדי הוא גדול מאוד, וכבר נחטפו יותר מ-750 דירות. הדירות היחידות שנותרו הן במתחם חב"ד, והנהלת החברה החליטה לקצוב לפרוייקט 'חב"ד ברמה' מועד אחרון להצטרפות, שזה כ"א מנחם-אב תש"ע (1.8.10). כל דירה שלא תיתפס על-ידי חסידי חב"ד תועבר לציבור החרדי הכללי, שממתין לכל דירה פנויה.

בעקבות זאת מקיימת הנהלת הפרוייקט ערבי שיווק מיוחדים בריכוזי חב"ד ברחבי הארץ, כדי לאפשר לציבור לפגוש את נציגי השיווק, לשאול את כל השאלות המעניינות אותו ולחתום על הצטרפות לפרוייקט.

ר' יוסי ליפש, המשווק את פרוייקט 'חב"ד ברמה', אומר כי החברה לוחצת לסיים בהקדם את ארגון קבוצת הרכישה, כדי שיהיה אפשר להתחיל מיד בבנייה, ולסיימה בתוך שנתיים.

עוד הוא אומר, כי משיחות רבות שהוא מקיים עם אנ"ש הוא מוצא שאיפה לא מציאותית להתגורר בריכוזי חב"ד הקיימים. "אני מסביר לציבור שאין שום אפשרות ריאלית שהציבור החב"די יקבל את פתרונות הדיור שלו בריכוזים הקיימים, כי התחלות הבנייה שם מצומצמות ביותר, וגם המחירים גבוהים", הוא אומר.

"אנשים מתגלגלים שנים רבות בדירות שכורות, ומצפים לאיזה פרוייקט בנייה עתידי, שלא ברור מתי יקום, אם בכלל", מסביר ר' יוסי. "הם צריכים להבין שעדיף לנהוג ככל הציבור החרדי – לקנות דירה בפרוייקט בנייה חדש, שבו המחירים נמוכים. קודם כול, הם מפסיקים לשלם שכר-דירה ויש להם דירה משלהם, שמחירה עולה במהירות, עם ההתבססות של הפרוייקט החדש. במשך הזמן השכונה החדשה הופכת למקום תוסס ומבוקש, וגם אם מישהו ירצה לעבור דירה, כבר יש לו נכס שבאמצעותו יוכל לקנות דירה אחרת ולשפר את תנאי הדיור".

היום יהיה ערב שיווק בנחלת-הר-חב"ד, בבית-הכנסת בית יוסלה בניין חמ"ה, משעה 4 אחה"צ ועד 10 בערב.

מחר יהיה ערב שיווק ברחובות, בבית-הכנסת חב"ד (מכון מנחם, מדרשיה), משעה 4 אחה"צ ועד 10 בערב.

וביום חמישי יהיה ערב השיווק האחרון השבוע בלוד, בשיכון חב"ד לוד, בבית-הכנסת לצעירים ע"ש דוד ורפאל דוידסון, משעה 4 אחה"צ ועד 10 בערב.

שמות הנרשמים לפרוייקט מועברים לאישורה של ועדת הקבלה מטעם אגודת חסידי חב"ד, שהפרוייקט הוא באישורה ובהכוונתה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.