מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשס״ד 17.06.2004

בי"ד רבני חב"ד לישיבות: השתתפו בעצרת העשור

הערב התפרסמה פנייה מיוחדת של בי"ד רבני חב"ד אל הנהלת הישיבות בארץ. בקריאתם קורא ביה"ד להנהלת הישיבות לאפשר לתלמידים להשתתף בהתוועדות הארצית המרכזית שתיערך ב"יד אליהו", ביום שני הבא. הרבנים אומרים כי על תלמידי התמימים "לשמוע את דברי ההתעוררות לחיזוק ההתקשרות לרבנו, בלימוד תורתו ומילוי הוראותיו, ולהתאחד עם כללות אנ"ש, "ברוב עם הדרת מלך", לכבוד רבנו וכבוד ליובאוויטש". ל-COL נודע כי מרכז צעירי אגודת חב"ד, המארגן את העצרת הגדולה, נענה לפניות ראשי הישיבות ומעניק את הכרטיסים לתלמידי התמימים (בלבד) במחיר סמלי של 10 ש"ח, ועלות נסיעה של 5 ש"ח בלבד. המכתב המלא ב'כתבה מלאה'.
בי
צילום חלק ממכתב בי"ד רבני חב"ד
להלן הנוסח המלא של מכתב ביה"ד: עם התקרב היום הגדול והקדוש ג' בתמוז, יום ההילולא העשירי של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, "העשירי יהיה קודש", ובהיות אשר אחת מהוראותיו החשובות בענין יום ההילולא היא להתקבץ יחדיו להתוועדות חסידית, הננו קוראים בזה להנהלות הנכבדות של ישיבות חב"ד באה"ק ת"ו, לזכות את תלמידי התמימים שיחיו, שישתתפו בהתוועדות הארצית הגדולה - "עצרת העשור", הנערכת ע"י מרכז צעירי אגודת חב"ד באה"ק, בשיתוף קהילות חב"ד באה"ק, אי"ה ביום שני, ב' בתמוז (ליל ג' תמוז) ב-6:30 בערב, בהיכל "יד אליהו" בתל אביב, וישמעו את דברי ההתעוררות לחיזוק ההתקשרות לרבנו, בלימוד תורתו ומילוי הוראותיו, ויתאחדו עם כללות אנ"ש, "ברוב עם הדרת מלך", לכבוד רבנו וכבוד ליובאוויטש. קראנו לציבור אנ"ש להקדים ולסיים את העבודה ביום ב' בתמוז, כדי שכולם יגיעו בזמן וישתתפו בכל מהלך ההתוועדות. ולכן אנו מבקשים גם מהנהלות הישיבות לעשות כל האפשרי שהתמימים שיחיו יבואו בזמן, וכמו-כן שיבואו עמם המשגיחים והמדריכים, כדי להיות עמהם יחד ולהקפיד על שמירת הסדר דהתוועדות מרכזית זו. ויה"ר שע"י אחדות כל אנ"ש יחדיו, באופן של שבת אחים גם יחד, בעצרת גדולה וחשובה זו, נזכה שהשי"ת ישמע את זעקתינו ותפילתנו "עד מתי", ונזכה לקבל את פני משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלמה, בקרוב ממש, ורבנו בראשנו.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
פניקה
כ"ט סיון ה׳תשס״ד
פניקה

................................................
COL - המגיב הנכבד שמאחוריו כאן עשרות תגובות שמחרפות ומגדפות רבנים ועסקנים יושב לו בעיר ....... בארה"ב ואת האינטרנט הוא מקבל ממערכת כבלים של טלויזיה שבביתו.

Optimum Online (CablevisionSystems)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.