מערכת COL | יום י"א אב ה׳תש״ע 22.07.2010

ילדות רווחה מהתפוצות ייהנו ממסע חוויתי ומרגש לישראל

לראשונה: מסע בת מצווה לילדות התפוצות לארץ ישראל ● כשבוע ימים של פסגה בלתי נשכחת לאורכה ולרוחבה של ארץ ישראל ● הודות למאמץ משותף של ארגון הרווחה האירופאי – אלף, קרן תג העולמית וארגון ברית אברהם מארצות הברית  לכתבה מלאה
ילדות רווחה מהתפוצות ייהנו ממסע חוויתי ומרגש לישראל
לאור המצוקה הרבה של מאות ילדים ונוער ממשפחות רווחה והסיכון הרב שילדים אלו יחברו לחבורות מסוכנות או ינתקו מעם ישראל, החל אלף לפעול במגמה להציל את אותם ילדים – דור העתיד. לצורך כך, פיתח אלף את פרויקט "מגשימים חלומות" שמטרתו להגשים את חלומם של אלפי ילדים בסיכון ולאפשר להם להשתלב בחברה טובה ולהשתתף בתוכניות חינוכיות יהודיות במיוחד בימי חופשה.
כחלק מפרויקט זה, ערכנו 'מסע בר מצווה לארץ הקודש' בחודש טבת האחרון ל – 16 ילדי רווחה ממדינות: אוקראינה, אסטוניה, גרמניה, צרפת והולנד.
לאור ההצלחה הרבה שהייתה למסע והתגובות הנלהבות שעדיין זורמות למשרדנו על הרושם הרב שנותר על הילדים והמלווים שהשתתפו בו, ועל השינוי לטובה שחל בילדים, החלטנו לערוך מסע נוסף והפעם לבנות "מסע בת מצווה לארץ הקודש, 2010". מסע זה, כקודמו, נועד גם הוא לתת לבנות הרווחה את ההזדמנות לחגוג את הבת מצווה שלהן בארץ ישראל, ללמוד על כוחה המיוחד של בת ישראל ולעורר את הנקודה היהודית שבהן על מנת למנוע התבוללותן בתפוצות, וכן, להעניק להן כמה ימים של חסד ושכחה משגרת חייהן הקשה על ידי טיולים וסיורים ברחבי הארץ, ולתת להן תקווה וסיכוי לעתיד טוב יותר.
במסע ישתתפו ילדות משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות מרחבי אירופה ומארצות הברית, שארגון 'אלף' מגיש להם סיוע מגוון כל ימות השנה. "השאיפה שלנו היא להביא את הילדות הללו, בסופו של דבר, למצב בו ישתלבו בחברה הרגילה ואנחנו מלאי תקווה שהחוויה המתקנת, הבלתי נשכחת תחזיר אותן משולי החברה בחזרה אל מרכזה בגו זקוף ובביטחון חדש ביכולותיהן האישיות ובשייכותן לעמן ולמורשתן. לולא המסעות שלנו, לא תהיה לילדים ולילדות האפשרות להגשים חלום ולחגוג בר \ בת מצווה, ועוד בארץ ישראל, ולטייל בה - דבר הכרחי כל כך עבורם, שבוודאי ישפיע לטובה על עתידם ויסייע בשיקומם" אומר יו"ר ארגון אלף, הרב לוי קנלסקי.

כאמור, מדובר בפרויקט של ארגון הרווחה האירופאי – אלף בראשות הרב לוי קנלסקי, והוא יוצא לפועל בחסות קרן תג לקידום שכבות רווחה ברחבי תבל בראשות הרב יוסי אייבס וארגון ברית אברהם מארצות הברית בראשות הרב מרדכי קנלסקי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.