מערכת COL | יום י' אב ה׳תש״ע 21.07.2010

רובע י"א, אשדוד: הרב אליהו לנדא במשא מאלף

כינוסי בין המיצרים רבתיים התקיימו ברובע י"א באשדוד ● הנואם המרכזי הרב אליהו לנדא: "המסר של הרבי לכל יהודי הוא לא 'להתאזרח' בגלות; להרגיש רק כמו 'תייר'" לדיווח ותמונות  
רובע י

שני ערבים מיוחדים התקיימו בשבוע האחרון ברובע י"א באשדוד לפי בקשת הרבי להוסיף בימי בין המיצרים בתורה תפילה וגמ"ח ולימוד עניני בית הבחירה מתוך ציפייה לבניינו.

האירוע המרכזי התקיים בבית הכנסת "ברכת עמליה" בהשתתפות אנשי הקהילה ותושבי העיר. במרכז הכינוס עמד משאו של הרב אליהו לנדא מראשי ישיבת "תומכי תמימים - ליובאוויטש" בכפר חב"ד.

משך שעה ארוכה האזין הקהל בדריכות לדברים שהשמיע הרב לנדא אשר בסגנונו המיוחד הצליח למצוא מסילות אל ליבם בעומדו על משמעותם של חיים יהודים אמיתיים ולעוררם בציפייה לבוא הגאולה. "יש כאן קריאה של הרבי מליובאוויטש לכל יהודי: לא 'להתאזרח' בגלות! אסור לנו להרגיש כאן בבית, זה לא המקום האמיתי שלנו; רק מקום זמני, בדרך לגאולה", חתם הגר"א את משאו הנרגש.

בהמשך האזינו המשתתפים לסיום על מסכת תענית מפי הרב מרדכי לאופר רב השכונה ובית הכנסת. ובנוסף לימד הרב יוסף יצחק פרידמן רב קהילת חב"ד ברובע הקריה, על מבנה בית המקדש בליווי מצגת ושקפים.

אירוע נוסף התקיים לנשים בבית הכנסת "אחוות ישראל" בהשתתפות הרב מנחם מענדל סופר, אשר מסר הרצאה מרתקת על מהות המקדש וכליו. גם כאן האזינו המשתתפות לסיום מסכת שערך הרב לאופר.
 
   
  

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.