מערכת COL | יום ט' אב ה׳תש״ע 20.07.2010

כנס חינוך בכפר-חב"ד: מעשה בשלושה מפתחות ● גלריה

כמיטב המסורת בימי תשעת הימים יזם ועד כפר חב"ד בשיתוף עם וועדת החינוך ערב חינוך להורים ● במהלך הערב נשאו דברים: הרב מרדכי שמואל אשכנזי רבו של כפר חב"ד בנושא "האמונה בבניין בית המקדש בדורינו"; הרב ישעיהו ובר בנושא: "כיצד אפתח את חמשת כישורי הלמידה של בני"; ר' מיכאל וייגל בנושא: "פתיחת קשרים ופיתוח הקשרים ביננו ובין הילדים  לדיווח ולתמונות  
כנס חינוך בכפר-חב
(צילומים: ברלה שיינר, COL)

באשמת ועדת החינוך שע"י ועד כפר חב"ד בראשות ר' בנימין ליפשיץ, מאות הורים בכפר חב"ד לא יכלו אתמול ללכת לישון.

כנס החינוך הייחודי, שנמשך עד השעות המאוחרות, ריתק את ההורים. מילותיו הק' של המרא דאתרא הרב מרדכי שמואל אשכנזי פתחו את ליבם של ההורים לאמונה ביכולותנו לבנות את  המקדש- כשראשיתו- הבניי'ה של כל אחד ואחד מאיתנו את ביתו הוא. את הערב הנחה הרב שלמה גרברצ'יק.

הרב ישעיהו ובר, מומחה עולמי בחינוך על טהרת הקודש, פירט להורים את המפתחות שבידם, לחזק את בנם בלימוד התורה ולגרום לו לאהוב את הלימוד. הרב ובר הראה באופן הכי מוחשי, כיצד אמא, שאולי מעולם לא פתחה דף גמרא, יכולה להתחבר עם בנה  דרך הלימוד ולגרום לו לאהוב את התורה. בכך, יוכל כל ילד וילד להצליח ללמוד את התורה הקדושה, הירושה לו מעם ה' יתברך.

בחלק האחרון של הכנס, העלה ר' מיכאל וייגל משתתפים מהקהל לתרגל סיטואציות טעונות בחינוך הילדים, ולאחר מכן המשיך בהרצאה מרתקת בליווי מצגת על שפת-גוף: כיצד נוכל להבין את ילדינו גם ללא מילים.
 
ר' עפר דישון, מזכיר ועדת החינוך, מבקש להתנצל על שלא נותרו מקומות בסדנאות עם הרב מנחם שי' וייס, ומבטיח כי בקרוב יתחילו סדנאות חדשות בנושא גיל ההתבגרות. להרשמה: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.