מערכת COL | יום ז' אב ה׳תש״ע 18.07.2010

נחתם חוזה לפיתוח התשתיות ל"חב"ד ברמה"

עיריית בית-שמש תתחיל בפיתוח התשתיות לפרוייקט במקביל לעבודות הבנייה של בנייני המגורים, ובכך ייחסך זמן רב ● "כבר יש לנו חוזה חתום עם עיריית בית-שמש על פיתוח התשתיות", אומרים בחברה ● נותרו שבועיים להצטרפות לפרוייקט, וכל דירה שלא תיתפס עד מועד זה על-ידי חב"ד, תועבר לציבור החרדי לסיפור המלא
נחתם חוזה לפיתוח התשתיות ל

נחתם חוזה בין חברת 'דיור ברמה' לבין עיריית בית-שמש על פיתוח התשתיות לפרוייקט החדש שיוקם ברמת בית-שמש. על-פי החוזה, ייעשו עבודות הפיתוח במקביל לעבודות הבנייה של החברה הקבלנית, שבונה את הבתים, ובכך ייחסך זמן יקר.

יתרון זה הושג בזכות העובדה שהקרקע המשמשת לבניית הפרוייקט היא קרקע פרטית ולא קרקע של אדמות מינהל. בקרקעות של המינהל אי-אפשר לגשת להקמה המעשית של הבניינים קודם שמשרד השיכון מסיים את עבודות הפיתוח, הכוללות את קווי המים והביוב, סלילת הכבישים ועוד. עבודות אלה נמשכות כשנתיים, במקרה הטוב, והן מאריכות את משך הזמן של הקמת פרוייקטים מסוג זה.

"הייתרון של הפרוייקט הזה, שזו קרקע פרטית, שאינה חשופה לתביעות בג"ציות ולנהלים ממשלתיים וביורוקרטיים", אומר ר' חנוך שטלברג, מנכ"ל 'דיור ברמה'. "אני יכול לבשר לחברים שכבר הצטרפו לקבוצת הרכישה, ולאלה שיעשו זאת בקרוב, שכבר יש לנו חוזה חתום עם עיריית בית-שמש על פיתוח התשתיות".

עבודות הפיתוח ייעשו אפוא במקביל לעבודות הבנייה של החברה הקבלנית, כך שהזמן שנקצב ל'מסירת המפתח' יהיה קצר יותר מכל הפרוייקטים האחרים.

עוד הוא אומר, כי בימים אלה נשלמת הפרוגרמה שתוגש לעירייה לצורך הוצאת היתרי הבנייה, וההליך אמור להסתיים במהירות, כדי שבתוך זמן קצר יוכלו להתחיל בבנייה.

משום כך מופעל לחץ לסיים בשבועות הקרובים את ארגון קבוצת הרכישה, כדי שהפרויקט יוכל לצאת לדרך. כזכור, הוקצב לפרוייקט 'חב"ד ברמה' מועד אחרון להצטרפות לפרוייקט, שזה כ' מנחם-אב תש"ע (1.8.10), וכל דירה שלא תיתפס על-ידי חב"ד תועבר לציבור החרדי הכללי, שממתין לכל דירה פנויה.

ר' יוסי ליפש, המשווק את פרוייקט 'חב"ד ברמה', אומר: "בשבוע האחרון יש התעוררות גדולה, ורבים שישבו על הגדר וחשבו משום מה שיש זמן, מבינים שצריך לקבל החלטה. אנו קוראים לציבור לסיים בימים האלה את הבירורים, הבדיקות ואת העיון בתכניות (כפי שהן מוצגות באתר הפרוייקט) – ומיד אחרי תשעה באב להזדרז ולהירשם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.