מערכת COL | יום ה' אב ה׳תש״ע 16.07.2010

תלמידי שיעור ד' "מקבלים שבת" בבאר שבע

די בהצצה חטופה להיכל ישיבת תות"ל באר שבע (שיעור ד'), כדי לגלות שאווירת "סוף שנה" כאילו פסחה על המקום: עשרות תמימים יושבים ושוקדים על תלמודם, כשבשבועות האחרונים ניכרת עליה חדה בשקידה וההתמדה מעבר לסדרי הישיבה ● אמש (חמישי) נערך בישיבה מבחן מקדים ע"י הרב אלחנן משה נחמנסון, ע"מ להכין את הבחורים למבחן המסכם שהתקיים על ידי הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי כשבסופו הביע הרב את התרשמותו מידיעתם המקיפה של הבחורים ואף חתם על התעודות  לסיפור המלא ולתמונות   
תלמידי שיעור ד'
די בהצצה חטופה להיכל ישיבת תות"ל באר שבע (שיעור ד'), כדי לגלות שאווירת "סוף שנה" כאילו פסחה על המקום: עשרות תמימים יושבים ושוקדים על תלמודם, כשבשבועות האחרונים ניכרת עלי'ה חדה בשקידה וההתמדה מעבר לסדרי הישיבה.

חלק גדול מהבחורים עסוקים בחזרה ושינון על הלכות שבת משו"ע אדה"ז, כשמדי פעם מתפתחים דיונים סוערים סביב פשט בדברי אדה"ז תוך שימת דגש על ההשלכות המעשיות של הדברים.

קבוצה נוספת של בחורים נרתמה לקיים את הוראתו של הרבי, לערוך סיומי מסכתות בתשעת הימים, כשחלקם אף עורך את הסיומים בבתי כנסת ברחבי העיר, במטרה לזכות כמה שיותר יהודים בנוסף למערך השיעורים והפעילויות.

אמש נערך בישיבה מבחן מקדים ע"י הרב אלחנן משה נחמנסון, ע"מ להכין את הבחורים למבחן המסכם שהתקיים על ידי הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי רב קהילת חב"ד באלעד וראש מכון הסמיכה של ישיבת תות"ל בקרית גת כשבסופו הביע הרב את התרשמותו מידיעתם המקיפה של הבחורים ואף חתם על התעודות.

"אין ספק ששנה זו תותיר את רישומה עלינו לזמן רב, הן בעבודת השליחות ובעיקר בניצול הזמן בשנת ה'קבוצה' הבעל"ט ללימוד בשקידה והתמדה ולימוד שו"ע אדה"ז", אומרים התלמידים.

הנהלת הישיבה הביעה את סיפוקה מפועלם של התלמידים בשנה החולפת, תוך תקוה להוסיף כהנה וכהנה עם הגעת הקבוצה החדשה לישיבה בשנת הלימודים הבאה אי"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.