מערכת COL | יום ד' אב ה׳תש״ע 15.07.2010

לראשונה: הקרנות הגדולות מתגייסות למען אנ"ש

הקרנות הגדולות יתגייסו למען אנ"ש, בכדי להביא לתנופה בפרנסת אנ"ש באה"ק, כך סוכם בימים האחרונים במשרדי אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ●  ההתגייסות חסרת התקדים של כל הקרנות והארגונים המובילים בישראל בכדי להביא לתנופה בפרנסת אנ"ש באה"ק באה בעקבות פגישה של מנהלי הארגונים ג'וינט ישראל, תב"ת, ידידות טורונטו, קמ"ח, וארגון מפת"ח כל הפרטים
לראשונה: הקרנות הגדולות מתגייסות למען אנ
הקרנות הגדולות יתגייסו למען אנ"ש, בכדי להביא לתנופה בפרנסת אנ"ש באה"ק, כך סוכם בימים האחרונים במשרדי אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

ההתגייסות חסרת התקדים של כל הקרנות והארגונים המובילים בישראל בכדי להביא לתנופה בפרנסת אנ"ש באה"ק באה בעקבות פגישה של מנהלי הארגונים ג'וינט ישראל, תב"ת, ידידות טורונטו, קמ"ח, וארגון מפת"ח בה סוכם על כך שתהיינה הזדמנות לכל אחד מאנ"ש להפגש באופן אישי ביום העיון הכלכלי שיתקיים בעוד שבוע בכפר חב"ד, עם מנהלי התכניות ולהצטרף למסלול שליבו חפץ, אם במסלולי המלגות ומכוני ההשמה, ואם במסלולים רבים נוספים.

מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג אומר כי "בפגישה המענינת שהיתה לנו, נוכחנו לדעת כי כיום מושקעים כספים אדירים לשלב אברכים בתעסוקה מתקדמת עם הכנסה גבוהה למשפחות חרדיות וכי אברכי אנ"ש כמעט ולא זוכים להיות משולבים בהם. אילו כן היו משולבים בתכניות הללו הדבר היה מביא למאות משפחות רווחה כלכלית למשך שנים. סיכמנו עם מנהלי הארגונים החשובים הללו כי ביום העיון שיתקיים ביום ראשון י"ד באב בכפר חב"ד תינתן לכל אחד ואחד מאנ"ש ההזדמנות לדבר עם מנהלי הארגונים והקרנות ולהרשם כבר במקום למסלול המתאים לכל אחד ואחד".

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי "בבסיס המאמצים הגדולים, המשאבים וההשקעה הרבה להביא לידי כך שלכל אחד מאנ"ש תהיה הזדמנות אמיתית להתפרנס בכבוד, עומדת הוראתו הברורה של הרבי לאגו"ח: "תפקיד אגודת חסידי חב"ד.. במקומות יישוב חדשים שם יש עסקני אנ"ש לדאוג על ידם לעניני הפרנסה בשביל אנ"ש או מגזע אנ"ש" (אג"ק ב'תקס)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.