מערכת COL | יום ב' אב ה׳תש״ע 13.07.2010

נחתם הביקור הראשון של 'ישראל לינקס' בישראל ● גלריה

אחרי שמונה עשר יום, נחתם הביקור הראשון של 'ישראל לינקס', פרוייקט של הארגון 'חב"ד בקמפוס' בארץ הקודש ● במהלך ימי הטיול שהתה הקבוצה בת 40 הסטודנטים בצפת ובירושלים, כאשר מרבית היום הוקדש ללימוד והשאר לטיולים חוויתים בחיק הטבע ובאתרים היסטורים ברחבי הארץ לסיפור המלא ולגלריה
נחתם הביקור הראשון של 'ישראל לינקס' בישראל ● גלריה
צילום: ברלה שיינר, COL
אחרי שמונה עשר יום, נחתם בתחילת החודש הביקור הראשון של 'ישראל לינקס', פרוייקט של הארגון 'חב"ד בקמפוס' בארץ הקודש.

במהלך ימי הטיול שהתה הקבוצה בת 40 הסטודנטים בצפת ובירושלים, כאשר מרבית היום הוקדש ללימוד והשאר לטיולים חוויתים בחיק הטבע ובאתרים היסטורים ברחבי הארץ.

אל הקבוצה התלוו השלוחים הרב זלמן ויהודית בלומינג, שלוחי הרבי לאוניברסיטת דוקי, והרב אלי זילברשטיין, שליח הרבי לקורנל, שדאגו לפן הרוחני ע"י תוכנית לימודית חוויתית, שהעצימה את הקשר היהודי של חברי הקבוצה לארץ הקודש, כשעל הפן הגשמי ניצחו הרב יוסי ורעייתו חיה וויטקס.

"ביקור מיוחד שכזה משפיע רבות על כל סטודנט המשתתף בו", אומר הרב יוסי גורדון, סיו"ר הארגון 'חב"ד בקמפוס', המממן את הפרוייקט. "בשלוש השנים האחרונות השתתפו קרוב ל-300 סטודנטים במיזם הזה, כאשר 80 אחוז מהם, הטיול גרם להם לחיזוק הקשר עם היהדות במישורים שונים".

הקבוצה השנייה של המיזם לקיץ נחתה בארץ בשבוע שעבר, כאשר גם הפעם ייהנו המשתתפים מלימוד וטיול חוויתי בארץ הקודש. אל הקבוצה מתלווים הפעם הרב זלמן ליפסקר ורעייתו מרים, וכן המרצה החבד"י הנודע, הרב יוסי ג'יקובסון.

"הפרוייקט הזה יותר מכל דבר אחר מסביר את הנאמר 'ואתם תלוקטו לאחד אחד'", אומר יו"ר הארגון - הרב משה קוטלרסקי. "הקשר הפנימי שנוצר עם כל אחד ואחד מהמשתתפים בפרוייקט שכזה, גורם לגדולות ונצורות אצל כל אחד ואחד מהם בכל הקשור ליהדות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.