מערכת COL | יום א' אב ה׳תש״ע 12.07.2010

בולגריה: חב"ד הגיעה גם לעיירת התיירות בורגס

אחרי סופיה ווורנה נפתח בימים אלו סניף בית חב"ד גם באתר התיירות חוף השמש בבורגס שבבולגריה ● בחגיגה פתיחת בית חב"ד החדש השתתפו תיירים רבים הפוקדים את האיזור יחד עם השליח הראשי לבולגריה הרב יוסף סלמון שכובד בקביעת המזוזה ● "מדובר במקום שמושך אליו תיירים רבים מישראל", סיפר ל-COL השליח הרב יוסף סלמון, "כעת בעקבות המצב בטורקיה, ישראלים רבים נוהרים דווקא לאיזור תיירות זה, והצורך בבית חב"ד גדול מאוד" לסיפור המלא 
בולגריה: חב
אחרי סופיה ווורנה נפתח בימים אלו סניף בית חב"ד גם באתר התיירות חוף השמש בבורגס שבבולגריה.

בחגיגה פתיחת בית חב"ד החדש השתתפו תיירים רבים הפוקדים את האיזור יחד עם השליח הראשי לבולגריה הרב יוסף סלמון שכובד בקביעת המזוזה. המקום מופעל ע"י שלוחי המרכז שליחות התמימים ישראל חממי ושמואל הלפרין.

הבית חב"ד החדש נפתח בעזרתו ובתמיכתו של הרב משה יהודה קאטלרסקי סיו"ר המל"ח.

"מדובר במקום שמושך אליו תיירים רבים מישראל", סיפר ל-COL השליח הרב יוסף סלמון, "כעת בעקבות המצב בטורקיה, ישראלים רבים נוהרים דווקא לאיזור תיירות זה, והצורך בבית חב"ד גדול מאוד".

הרב סלמון מספר עוד כי כאשר הגיע לשכור את החנות שתשמש כבית חב"ד רץ אליו בחור צעיר שזיהה אותו מקצה הרחוב וביקש ממנו ברכה לעסקיו. היהודי שהתגורר לפני כן בסן פרנסיסקו ועבר למקום לעשות עסקים, איבד את כל מה שהיה לו. כמה דקות לאחר מכן הוא הניח תפילין לראשונה בחייו ואף קיבל על עצמו להתפלל מידי יום.

השמחה בפתיחת המקום היתה רבה. התיירים התרגשו מאוד למראה ספר התורה. יהודים רבים הגיעו למקום עד לשעות הקטנות של הלילה לומר "לחיים" ולחגוג את פתיחת הבית חב"ד החדש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.