מערכת COL | יום כ"ד תמוז ה׳תש״ע 06.07.2010

רוצים להיקבר ליד האר"י הקדוש? שלמו ‭9,000‬ שקלים

רוצים להיקבר ליד האר"י הקדוש? תמורת ‭9,000‬ שקלים תוכלו לקנות חלקה בבית העלמין העתיק בצפת, ולשכון לנצח לצד מקובלים וצדיקים ● יהודים מכל רחבי העולם כבר מביעים עניין ● קהילה מארצות הברית רכשה מערת קבורה ב‭180-‬ אלף דולר, שמיועדת לקבורת בני הקהילה. המערה מאובזרת בתאורה הפועלת על אנרגיה סולרית, מערכות אוורור ושער מהודר הנעול במערכת קידוד מיוחדת לסיפור המלא
רוצים להיקבר ליד האר
בית העלמין העתיק בצפת
מעריב

מקובלים וצדיקים רבים קבורים בבית הקברות של צפת, ובהם האר"י הקדוש ור' יוסף קארו, וכעת גם אתם יכולים להצטרף. אם חפצה נפשכם להיקבר סמוך אל הצדיקים - כעת זה אפשרי: אתר אינטרנט מיוחד מציע קבורה בבית העלמין של עיר המקובלים.

ביום חמישי תתקיים בצפת הילולת האר"י, שתביא עמה עשרות אלפי מבקרים שיעלו להשתטח על קברו של הצדיק. תעשיית קברי הצדיקים לא נסתרה מעיני הממונים על בית העלמין בצפת, ובתקופה האחרונה גוברת הפופולריות של חלקות קבר הסמוכות לקברי הצדיקים. לצורך כך גם הוקם אתר מיוחד, "צפת עיר החכמים‭,"‬ בו מתנהל קמפיין למכירת קברים.

"בית העלמין העתיק בצפת הוא אחד המקומות הקדושים בארץ ישראל‭,"‬ נכתב באתר. בין יתר הצדיקים המוזכרים בקמפיין השיווקי אפשר למצוא את אבי הקבלה, האר"י הקדוש, כותב שולחן ערוך, מר"ן יוסף קארו, כותב פיוט השבת הידוע "לך דודי‭,"‬ והפייטנים שלמה אלקבץ ורבי אלעזר אזכרי.

אתר האינטרנט מאפשר לכל המעוניין לקנות חלקה ליד קברי הצדיקים הגדולים, ובשיחת טלפון עם איש המכירות ניתן לסגור על סכום של כ‭9,000-‬ שקל לחלקת קבר לחיים. "המחיר ביחס לערים אחרות הוא לא גבוה‭,"‬ אומר איש המכירות. "בערים אחרות המחירים הרבה יותר גבוהים‭."‬

"המתחם החדש הולך ונבנה בסטנדרטים גבוהים‭,"‬ נכתב באתר האינטרנט. "ניתן לרכוש גם במרוכז עבור קהילות‭."‬ ואכן, קהילות יהודיות מחו"ל מתעניינות באטרקציה, והגדילה קהילה אחת מארצות הברית שרכשה מערת קבורה ב‭180-‬ אלף דולר, שמיועדת לקבורת בני הקהילה. המערה מאובזרת בתאורה הפועלת על אנרגיה סולרית, מערכות אוורור ושער מהודר הנעול במערכת קידוד מיוחדת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.