מערכת COL | יום כ"ד תמוז ה׳תש״ע 06.07.2010

היום ב'מעריב': חוויות ילדות מקייטנת חב"ד בחיפה

חום יוני-יולי הכבד, החזיר אותי לימי ילדותי, קייטנת חב"ד. בחיפה של השנים ההן, טרום עידן קייטנות האוריגאמי, עמד המבחר על שתי קייטנות בסך הכל. השתתפות בקייטנת חב"ד היתה הזולה מבין השתיים ואף שילבה בתוכה ביקור ב"החלקרח". כך מצאתי את עצמי, ילדה בת שבע מקבוצת "צדקה", שרה שירי מוראל למלך המשיח וסופרת לאחור לקראת בואו ● טל רפאל מעלה במעריב זכרונות מקייטנת חב"ד לסיפור המלא
היום ב'מעריב': חוויות ילדות מקייטנת חב
אילוסטרציה
טל רפאל, מעריב

חום יוני-יולי הכבד, החזיר אותי לימי ילדותי, קייטנת חב"ד. בחיפה של השנים ההן, טרום עידן קייטנות האוריגאמי, עמד המבחר על שתי קייטנות בסך הכל. השתתפות בקייטנת חב"ד היתה הזולה מבין השתיים ואף שילבה בתוכה ביקור ב"החלקרח". כך מצאתי את עצמי, ילדה בת שבע מקבוצת "צדקה", שרה שירי מוראל למלך המשיח וסופרת לאחור לקראת בואו.

על כל פנים, באותה קייטנה היה ילד אחד, זב חוטם ומעצבן באופן מיוחד, שהשתייך לקבוצת "תפילין". אותו ילד, היה מציק לילדי הקייטנה עד בלי די, אך זו לא היתה הסיבה העיקרית לנידויו. מכיוון שהיה זה ילד קטן וצנום הוא היה מבצע את מעלליו במהירות וערמומיות אין קץ. כך הוא היה ניגש בלַאט לאחד הילדים, לוחש דברי גידופים באוזנו ובורח מיד. פעם גרם לילד לשבת על קן נמלים, פעם פילח שוקו לא לו ופעם נעל את אחת הבנות מ"הדלקת נרות" בחדר הקייטנה.

אנו, ילדי הקייטנה, התאגדנו בכל פעם להשיב לפוחז כגמולו. אולם כאשר כבר הצלחנו להביסו, הוא היה רץ ומתלונן לרכזת נחמה-דינה אשר היתה מכריחה אותנו להתנצל אל מול דמעות התנין שזרמו בעורמה על פניו. כך היה, כאשר אחד מבריוני הקייטנה הפליא עליו את נחת זרועו, כך היה כאשר ניהלנו מולו מלחמת טרופיות וכך היה כאשר הותרנו אותו שבוי במשחק ה"מחניים".

זב החוטם המשיך להתעמר בילדי קייטנת חב"ד ואנו התנצלנו בפניו פעם אחר פעם אחר פעם, בכל פעם שלוש פעמים כמיטב המסורת, על מנת שיהא חייב לסלוח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.