מערכת COL | יום כ"ד תמוז ה׳תש״ע 06.07.2010

ת"ת "אור מלכה" מציגים: "כך פורצים את חשכת הגלות" ● וידאו

מאות הורים, אורחים, וילדים התכנסו באולם המתנ"ס העירוני במזרח ראשל"צ כדי לחגוג את סיומה של שנת ו"פרצת" ופתיחת שנת הלימודים הבאה בסימן "אהבת ישראל" ● במוקד הערב קבלת תעודות הוקרה והצטיינות לתלמידים, דברי תורה וברכה ● במהלך הערב, התלמידים הציגו מחזמר ענק בנושא: "כך פורצים את חשכת הגלות" על שני אחים שהופרדו בילדותם ע"י הקנטוניסטים ונפגשו שוב לאחר שנות אור בארה"ב וזאת על ידי פעילות ה'ופרצת' של החסידים ברחובה של עיר לדיווח ותמונות   ● בואו לצפות בוידאו משיר הסיום של המחזמר הענק >>>
ת

שנת ו"פרצת" – תש"ע, הוקדשה וסומנה כשנה בה צריך לפרוץ את חשכת הגלות.

תלמידי תלמוד-תורה "אור מלכה" חב"ד בראשון-לציון בהנהלת הרב בנימין זילברשטרום פעלו ללא ליאות לפרוץ את החשיכה עם הרבה אור, בנוסף ללימודים והנהגה חסידית.

אלפי דפי גמרא, אלפי משניות, מאות פרקי תניא ועוד ששיננו התלמידים בעל-פה, הינם חלק קטן בהשקעתם של הילדים במהלך השנה האחרונה כדי לפרוץ את החשיכה.

מאות הורים, אורחים, אנשי תקשורת וילדים התכנסו באולם המתנ"ס העירוני (שהיה צר מלהכיל את הקהל הרב) כדי לחגוג את סיומה של שנת ו"פרצת" ופתיחת שנת הלימודים הבאה בסימן "אהבת ישראל". במוקד הערב קבלת תעודות הוקרה והצטיינות לתלמידים, דברי תורה וברכה.

דברי תורה וברכה נשאו רב הקהילה הרב מרדכי-צבי דוברבסקי, וסגן ראש-העיר הרב אריה כהן.

לאחר קבלת התעודות והברכות, עלו התלמידים להופעה מרתקת, עם מחזמר ענק בנושא: "כך פורצים את חשכת הגלות"! המחזמר נכתב בידי הגב' יסכה אליצור, עובד ע"י המלמד המוסיקאי החסידי הרב אלאור ולנר. בתוספת תפאורה שהוכנה ע"י המלמד הרב אריה רחמים ואב הבית מר אסף בידני, וביגוד מיוחד שהובא ע"י ש. בריינדלה נתנו להורים ערב מהנה ומרתק שייכתב וייזכר.

המחזמר מבוסס על סיפור אמיתי, שני אחים שהופרדו בילדותם ע"י הקנטוניסטים ונפגשו שוב לאחר שנות אור בארה"ב וזאת על ידי פעילות ה'ופרצת' של החסידים ברחובה של עיר...

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.