מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תש״ע 05.07.2010

ראשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי יכריזו על אחדות

זה יקרה היום בשעות הצהריים. יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ כצל'ה ושר המדע והטכנולוגיה הפרופ' דניאל הרשקוביץ יקיימו מסיבת עיתונאים ויכריזו על איחוד כוחות משותף ● נציגי שתי המפלגות חתמו על מסמך הבנות בו נכתבו העקרונות המשותפים עליהם הם מתכוונים להילחם ביחד כחזית אחידה ● אך מסתבר ולא כולם שותפים למסמך ההבנות: ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי ופרופ' אריה אלדד הודרו מהמגעים לאחדות בין שתי המפלגות הדתיות לאומיות  לדיווח
ראשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי יכריזו על אחדות
חברי האיחוד הלאומי ● צילום: מאיר דהן, COL

זה יקרה היום בשעות הצהריים. יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ כצל'ה ושר המדע והטכנולוגיה הפרופ' דניאל הרשקוביץ יקיימו מסיבת עיתונאים ויכריזו על איחוד כוחות משותף.

זה כבר הרבה זמן מדברים על שיתוף פעולה ואחדות בין שתי המפלגות הדתיות לאומיות. חרב ההתנתקות השנייה שמרחפת על ההתיישבות, גזירת ההקפאה שנראה שהיא לא תיעצר בזמן הקרוב והמתקפה העולמית על מדינת ישראל והלחץ על הממשלה לסגת מיהודה ושומרון גרמו לכך שהימין חייב להעמיד חזית אחידה ומאוחדת.

נציגי שתי המפלגות חתמו על מסמך הבנות בו נכתבו העקרונות המשותפים עליהם הם מתכוונים להילחם ביחד כחזית אחידה. שני חברי כנסת מהאיחוד הלאומי לא חתמו על מסמך ההבנות: ח"כ פרופ' אריה אלדד וח"כ ד"ר מיכאל בן ארי.

ח"כ אלדד אמר לסרוגים: "באופן עקרוני אנו תומכים באחדות, אבל בימים שבהם הממשלה מתכוונת להמשיך את ההקפאה עולה השאלה האם כצל'ה יפשיר את הרשקוביץ או הרשקוביץ יקפיא את כצל'ה?"

לא כולם היו שותפים למסמך ההבנות בין יו"ר האיחוד הלאומי יעקב כץ כצל'ה, לשר דניאל הרשקוביץ. ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי ופרופ' אריה אלדד הודרו מהמגעים לאחדות בין שתי המפלגות הדתיות לאומיות.

ח"כ בן ארי אמר לסרוגים: "איש לא עדכן את ח"כ אריה אלדד ואותי במהלך בין הרשקוביץ לכצל'ה".

עם זאת בן ארי לא שולל את האחדות אך הוא מצפה שהבית היהודי יפרשו מהממשלה: "מכל מקום אחדות זה דבר חושב אבל ראוי שאנשי המפד"ל יפרשו מממשלת ההקפאה ולא יהיו שותפים למדיניות ההרס והחורבן של נתניהו".

אורי אורבך מהבית היהודי מברך על האיחוד: "אני מאמין גדול במהלך שיחות האחדות ואמשיך לפעול בכל כוחי כדי שבבחירות הקרובות הציונות הדתית תתמודד ברשימה משותפת".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.