מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תש״ע 30.06.2010

נחלת הר חב"ד: הוענק "פרס יוסף יצחק" לתלמידים מצטיינים

ביום חמישי, י"ב תמוז, נערך בבית כנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד, טקס הענקת "פרס יוסף יצחק" לתלמידים מצטיינים מתלמוד תורה חב"ד בנחלת הר חב"ד ●  הטקס נערך לרגל סיום שנת הלימודים ביום חמישי האחרון, במעמד כל תלמידי התלמוד תורה, המחנכים, הילדים המצטיינים, הוריהם ובני המשפחה לתמונות נוספות 
נחלת הר חב
ביום חמישי, י"ב תמוז, נערך בבית כנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד, טקס הענקת "פרס יוסף יצחק" לתלמידים מצטיינים מתלמוד תורה חב"ד בנחלת הר חב"ד.

הפרס מוענק כל שנה על-ידי משפחת הר"ר שלום דובער ורעייתו שרה רבקה גורליק, לזכר נשמת בנם הנער התמים יוסף יצחק ע"ה גורליק, שנולד בשמחת תורה תש"ל ונפטר בשמחת תורה תשמ"ב, והוא בן י"ב שנים בדיוק.

יוסי ע"ה הצטיין בלימודיו ובכל הליכותיו ובלט בהנהגתו החסידית. מאז פטירתו החליטו הוריו יבלחט"א להעניק פרס מיוחד לתלמיד אחד מכל כיתה שייצטיין בשלושת התחומים, בהם בלט יוסי ז"ל - תורה, עבודה וגמילות-חסדים.

כאמור, הטקס נערך לרגל סיום שנת הלימודים ביום חמישי האחרון, במעמד כל תלמידי התלמוד תורה, המחנכים, הילדים המצטיינים, הוריהם ובני המשפחה.
את הטקס הנחה בכשרון רב הרב טוביה זילברשטרום, ממחנכי התלמוד תורה, שציין את ההתלבטות הקשה של המחנכים בבחירת הילד המצטיין ביותר. "לנגד עיננו עמדה בקשת המשפחה להנציח את זכרו של יוסי ז"ל, ולהעניק את הפרס במיוחד לילדים אשר עשו מאמץ ניכר ושינוי בשלושת התחומים הנ"ל עד שהגיעו להישג - הילד המצטיין ביותר", סיים הרב זילברשטרום.

הרב יוסף יצחק ניסליביץ, נשא דברים בשם הורי הילדים המצטיינים והודה בחום רב למשפ' גורליק הנכבדה.

את הפרסים העניק הר"ר שלום דובער גורליק, יחד עם המנהל החינוכי, הרב יחזקאל כהן והמחנך של כל כיתה. יחד עם הפרס קיבל כל מצטיין את החוברת "זכרון יוסף יצחק" שיצאה לאור סמוך לזמן פטירתו ובה דברים שכתב בעצמו לצד תמונות ודברי זכרון ממחנכיו וידידיו.

מיד לאחר הטקס התאספו התלמידים המצטיינים ביחד עם הוריהם להתוועדות חסידית עם משפ' גורליק בבית הכנסת 'בית יוסל'ה' שבבניין חמ"ה, שנחנך לפני כמה חודשים לזכרו של יוסי ע"ה. השליח ירחמיאל גורליק נשא דברים בשם המשפחה. המחנך ר' יצחק מאיר הלפרין דיבר בשם צוות המורים ור' מאיר וורזוב ידיד המשפחה חתם את האירוע.

הטקס המרשים הביא להתעוררות רבה בקרב תלמידי התלמוד-תורה ורבים מהם ציינו לעצמם כיצד לקראת שנת הלימודים הבעל"ט ללמוד מדרכיו ולהתאמץ בשלושת התחומים הנ"ל, "ואולי נזכה גם אנחנו לקבל את הפרס, רק שזה יהיה כבר בעז"ה יחד עם יוסי, לאחר תחיית המתים בעז"ה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.