מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תש״ע 05.07.2010

גם השנה: יום עיון שנתי ארצי למדריכות לכלות

המכון להכשרת מדריכות לכלות צופיה הליכות ביתה על ידי ארגון נשי ובנות חב"ד עורך זה כבר למעלה מ-20 שנה יום עיון שנתי ארצי למדריכות לכלות ומוסרות שיעורים בנושא הבית היהודי. ביום זה משתתפות שליחות ופעילות מכל שכבות הגיל ומכל רחבי הארץ  לסיפור המלא
גם השנה: יום עיון שנתי ארצי למדריכות לכלות
השנה לרגל עשור לקורס "רזי טוהר" שעל ידי מכללת בית רבקה בכפר חב"ד התאחדו הכוחות להפקת יום עיון זה במתכונת מיוחדת במינה. ביום זה יינתנו תכנים מקצועיים למדריכה, לאישה ולאם החסידית. סדנאות מיוחדות ומגוונות להעשרה עצמית, בנושאים שונים הקשורים לבית היהודי. כל אחת תוכל לבחור לעצמה את הסדנא המתאימה לתחום בו היא עוסקת.

עוד חידוש בשנה זו - נפתחו הדלתות לקהל נשים העומדות לפני בתוך ואחרי נישואי הילדים , סבתות צעירות, חמיות , וכאלה הזוכות ב"ה לארח ולגדל משפחה רב דורית. קהל רב זה של המדריכות והנשים ייפגש ביום שני הקרוב כ"ג בתמוז באולם בית זלטה בבית רבקה כפר חב"ד ב' ליום של העשרה בנושא טהרת המשפחה והבית החסידי. ממוקד הרישום נמסר על רישום רב מצד נשים המבקשות להבטיח את מקומן ביום העיון.

יינתנו הרצאות מיוחדות מפי טובי המרצים , בהלכה רפואה חינוך שלום בית פסיכולוגיה ועוד. לקראת יום זה הופקו קטעי מולטימדיה מיוחדים כמו גם חומר עזר ייחודי למדריכה חסידית מקצועית . כל מדריכה תקבל שי דיסק הכולל בתוכו שתי מצגות, האחת מסכמת את כל הלכות טהרת המשפחה באופן ברור ומובן וכן שו"ת בחישובי פרישה – חובה לכל מדריכה! יש לציין שכל החומר עבר כמובן הגהה של רבני חב"ד.

יהי רצון שתהיה פעולה נמשכת ובהוספה ונזכה להרבות טהרה בישראל ולהחיש את ביאת הגאולה .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.