מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תש״ע 06.06.2010

רק בבני-ברק: מבחן בעיונא על סידור תהילת ה' ● סיקור, גלריה

כ-600 אנשים נשים וטף, מילאו את אולמי מודיעין שברמת-גן למסיבת סיום. במהלכה חגגו תלמידים והוריהם, את סיום "כח" דפי גמרא בעל פה שלמדו בעיונא במשך שנת הלימודים הנוכחית. "יד" דפים נבחנו במחצית הראשונה של השנה, ו"יד" השניה נבחנו במחציתה השניה של שנה"ל, בשני מבחנים כלליים לסיפור המלא 
רק בבני-ברק: מבחן בעיונא על סידור תהילת ה' ● סיקור, גלריה
(צילומים: ברלה שיינר, COL)

כ-600 אנשים נשים וטף, מילאו את אולמי מודיעין שברמת גן, ביום ראשון ט"ו תמוז, למסיבת סיום לשנה"ל תש"ע. במהלכה חגגו תלמידים והוריהם, את סיום "כח" דפי גמרא  בעל פה. שלמדו בעיונא במשך שנת הלימודים הנוכחית.

"יד" דפים נבחנו במחצית הראשונה של השנה, ו"יד" השניה נבחנו במחציתה השניה של שנה"ל, בשני מבחנים כלליים. וכן, למדו בעיונא את כל סידור התפילה מתוך "סידור תהלת ה' המפורש", עליו נבחנו בארבע מבחנים כלליים.

במרכז המסיבה, עלו לבמה, סגני משנה, סגנים וחתנים, שקיבלו תעודות הצטיינות וספרי קודש. וכן עלו תלמידים שהצטיינו בהנהגה חסידית, ותלמידים שהתקדמו כל אחד לפי רמתו במקצועות השונים, וכן תלמידי הכיתות הנמוכות.

את המסיבה הנחה המנחה הותיק הרה"ח הרב נפתלי הכהן רוט שליט"א. במהלך המסיבה נשא דברים חמים נציג ההורים הרב יהודה באשה שי', והודה בשם ההורים לרה"ח הרה"ת הרב ירחמיאל בלינוב שי', מנהל הת"ת, שמשקיע לילות כימים למען הת"ת, ולמען תינוקות של בית רבן. וכן על ההשקעה הרבה בערב מיוחד זה. ובשם כל ההורים הודה לכל צוות המחנכים, המורים וכל העוסקים והמסייעים בקידום המוסד עליו אמר הרבי "מיין מוסד אין בני ברק".

עם סיום חלוקת התעודות והפרסים, נהנו ההורים מההצגה "הכל אלף אלף" – "טראכט גוט וועט זיין גוט". ובאוירה זו יצאו כולם מהאולם לקראת שנה נוספת מוצלחת ומשגשגת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.