מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תש״ע 29.06.2010

הבחירות החוזרות בקראון הייטס: נקבעה רשימת המועמדים

ר' פישל ברונשטיין, ר' יוסי האקנר ור' שייע העכט יתמודדו בבחירות החוזרות לוועד הקהל שיערכו ביום שלישי כ"ד תמוז בקראון הייטס, כך הכריז הדיין ממונסי הרב אברהם רוזנברג שפיקח על הליך הבחירות. מדובר בשלושת המועמדים שהגיעו למקומות השני, השלישי, והרביעי בבחירות שנערכו בר"ח תמוז, ושלא הצליחו לעבור את מחסום החמישים אחוז, מלבד ר' זכי תמיר שנבחר כבר לתפקיד  לסיפור המלא
הבחירות החוזרות בקראון הייטס: נקבעה רשימת המועמדים

ר' פישל ברונשטיין, ר' יוסי האקנר ור' שייע העכט יתמודדו בבחירות החוזרות לוועד הקהל שיערכו ביום שלישי כ"ד תמוז בקראון הייטס, כך הכריז הדיין ממונסי הרב אברהם רוזנברג שפיקח על הליך הבחירות. מדובר בשלושת המועמדים שהגיעו למקומות השני, השלישי, והרביעי בבחירות שנערכו בר"ח תמוז, ושלא הצליחו לעבור את מחסום החמישים אחוז, מלבד ר' זכי תמיר שנבחר כבר לתפקיד.

להחלטת הרב רוזנברג היו שותפים רבנים שייצגו את שני הצדדים בישוב המחלוקות בקראון הייטס: הרב משה הבלין רבה של קריית גת, הרב בנימין קופרמן דיין ברמת גן, הרב יוסף העכט רבה של אילת, והרב ברוך יורקוביץ רב שיכון חב"ד בלוד.

"הקמפיין צריך להישאר חיובי", הדגיש הרב רוזנברג, "ומועמדים צריכים להימנע מכל תעמולה שלילית נגד מתנגדיהם". הוא ציין כי למרבה הצער, חלק מהקמפיין למען בחירתם בסיבוב הראשון היה שלילי". הוא הציע כי קמפיין זה יתמקד במעלות של המועמדים, במקום לדון בדברים השליליים של מועמדים מתחרים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.