מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תש״ע 28.06.2010

400 אברכים ובני ישיבות הצליחו במבחן "לבקר בהיכלו"

בסוף-השבוע שעבר הסתיים המבצע של 'תורת חב"ד לבני הישיבות' לרגל יום ההילולא ג' תמוז, במהלכו חולקו אלפי חוברות מהודרות "לבקר בהיכלו" המכילות שתי שיחות ארוכות של הרבי מליקוטי שיחות בחלק ט"ז בתרגום מוצלח, ובתוספת הקדמות וקטעי הסבר ● בפנים: סיקור ותמונות  לסיפור המלא
400 אברכים ובני ישיבות הצליחו במבחן
בסוף-השבוע שעבר הסתיים המבצע של 'תורת חב"ד לבני הישיבות' לרגל יום ההילולא ג' תמוז במהלכו חולקו אלפי חוברות מהודרות "לבקר בהיכלו" המכילות שתי שיחות ארוכות של הרבי מליקוטי שיחות בחלק ט"ז בתרגום מוצלח, ובתוספת הקדמות וקטעי הסבר. החוברות חולקו בכמויות גדולות בישיבות ההסדר בכל רחבי הארץ ובישיבות חסידיות וליטאיות בירושלים ובני ברק.

מאות תקליטורים ובהם אמירת שיחות אלו ע"י הרבי חולקו ונצפו במקומות רבים: בעשרות ישיבות בליל ג' תמוז, בערב העיון של היכל מנחם בבני ברק ובמרכז נשמתא דאורייתא בירושלים. (התקליטור מכיל הדרן על מסכת חגיגה מכ"ף אב תשל"א שיצא לאור על ידי חברת jem בתרומתו האדיבה של ר' חיים לפידות).

אבל לא היה די בכך. מבחן ובו 20 שאלות ברמה גבוהה בסגנון אמריקאי על שתי השיחות חולק לכל המעוניין ללמוד ביסודיות ולבחון את עצמו על הבנתו את השיחות. את המבחן המלא צריך היה לשלוח לתיבת הדואר של המבצע עד לי"ב תמוז כשעל הצלחה במבחן הובטחו שני ספרים של הרבי מסדרת השערים של היכל מנחם.

נכון לאמש התקבלו 300 מעטפות עם מבחנים מלאים ורובם ככולם הצליחו במבחן. המבחנים הגיעו מבני ישיבות מכל החוגים ממש ולרבים רבים מהם היה זה לימוד ראשוני ומרתק מתוך הליקוטי שיחות. בימים הקרובים יחולקו ספרי הרבי לכל הנבחנים.

גם ב'היכל מנחם' בני ברק וב'נשמתא דאורייתא' בירושלים נבחנו עשרות בני ישיבות לאחר הלימוד והצפיה בוידאו והם קיבלו את ספרי הרבי במקום מיד לאחר הבחינה.

המבצע כולו התקיים באדיבותו של הרה"ג ר' צבי רייזמן שליט"א, ובתרומה נוספת לעילוי נשמת הרה"ת ר' יעקב סטמבלר ע"ה.

הרב משה שילת מנהל 'תורת חב"ד לבני הישיבות' אומר כי מבצע זה הוא הכנה וטעימה מפרוייקט רחב היקף של לימוד תורת הרבי שמתוכנן בשנה הקרובה במסגרת תכנית "תורה שלימה" שרשומים בו היום כ- 1000 תלמידי ישיבות ואברכים "עידית שבעידית", מתוכם רבים שנבחנו כבר על ליקוטי אמרים מספר התניא בשנה שעברה וסוגיית אחדות ה' בשנה זו ועוד רבים נוספים מתוך הנרשמים מידי יום לתכניות הלימוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.