מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תש״ע 28.06.2010

'קרן קהלת' הכריזה על שותפות עם ארגון JLI

בוועידת JLI השנתית שנערכה בתחילת החודש הוכרז על שותפות בין הארגון JLI ל'קרן קהלת', כאשר הקרן תעניק סכום עד 1,000$ לשלושה-עשר בתי ספר יהודים במדינות פינסלובניה, ניו ג'רזי, דלוור וטננסי עבור כל הורה שמשתתף בקורסים של JLI, מענק שיוקדש לתשלום שכר הלימוד  לסיפור המלא
'קרן קהלת' הכריזה על שותפות עם ארגון JLI
בוועידת JLI השנתית שנערכה בתחילת החודש הוכרז על שותפות בין הארגון JLI ל'קרן קהלת', כאשר הקרן תעניק סכום עד 1,000$ לשלושה-עשר בתי ספר יהודים במדינות פינסלובניה, ניו ג'רזי, דלוור וטננסי עבור כל הורה שמשתתף בקורסים של JLI, מענק שיוקדש לתשלום שכר הלימוד.

'קרן קהלת' מקדישה את משאביה כדי למקסם את ההשפעה של חינוך יהודי על כמה שיותר תלמידים. ששה-עשר שלוחים המתגוררים בסמיכות לאותם בתי ספר יהודים ייחלו בקרוב במסירת שיעורי JLI עבור אותם הורים, כאשר כבר בשנה הראשונה צפוייה השתתפות של בין 300 ל400 הורים.

במהלך הנאום שנשא מר ג'ורג' ראהר בפני 320 משתתפי הועידה השנתית של JLI, התייחס הוא להכרזה על השותפות החדשה תוף שהוא משבח את היוזמה ומביע תודה ל'קרן קהלת' עבור החזון שלה ומחויבותה לקידום החינוך היהודי.

"השותפות עם 'קרן קהלת' מביאה הזדמנות חסרת תקדים עבור סניפי JLI השונים ליצירת קשר עם משפחות רבות וחדשות בקהילה היהודית". אמר הרב משה קוטלרסקי, יו"ר ארגון JLI. "זוהי יוזמה אחת מיני רבים מתוך אלו האמורים להגיע בקרוב בכדי להרחיב ולבסס את כמות התלמידים של ארגון JLI ב-300 ערים ברחבי העולם".



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.