מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תש״ע 28.06.2010

באר שבע: נערים ונערות חגגו בר/בת מצוה עם חב"ד

ביום שני השבוע לבש חג בית הכנסת הפרמידה בבאר שבע כאשר תלמידי שכבה ז' שלמקיף ח' באו לחגגו את חגיגית הבר/בת מצוה המשותפת שלהם המאורגנת זה שנה שלישית ברציפות ע"י הרב זלמן גורליק מנהל בית חב"ד ● התלמידים הניחו תפילין עם בחורים מישיבת חב"ד באר שבע, קראו בתורה, חגגו ושמחו  לסיפור המלא   
באר שבע: נערים ונערות חגגו בר/בת מצוה עם חב
ביום שני השבוע לבש חג בית הכנסת הפרמידה בבאר שבע כאשר תלמידי שכבה ז' שלמקיף ח' באו לחגגו את חגיגית הבר/בת מצוה המשותפת שלהם המאורגנת זה שנה שלישית ברציפות ע"י הרב זלמן גורליק מנהל בית חב"ד.

בשעה 8:30 בבוקר ניתן האות, ו-150 תלמידים ותלמידות נכנסו זה אחר זה לבית הכנסת היחודי המכונה הפרמידה, שלו ארבעה פתחים בדומה לאוהל אברהם אבינו כיאה לעיר האבות.

את התלמידים, קיבלה תזמורת של יהודה הראל עם שירי יהדות "כל העולם כולו" אדון עולם" ועוד. התלמידים הניחו תפילין עם בחורים מישיבת חב"ד באר שבע בראשות הרב ניצן חלק ושמעו הסבר על משמעות הבר מצוה הרב יוסף סלוין מבית חב"ד.

התפילה החלה בשמחה וספר תורה הוצא על ידי התלמידים היקרים, הבנות המטירו סוכריות על חתני המצוות, ובני מצוה שהוכנו על ידי הרב סלוין הוזמנו לקרוא בתורה, בסיומה נסחפו התלמידים למעגלי הריקודים, ויצאו בשמחה לבית הספר להמשיך את המסורת היהודית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.