מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תש״ע 27.06.2010

ניתן להשיג: מהדורה נוספת של ה'קיצור' לתלמידים

בשורה משמחת להורים ומחנכים, לקראת שנת הלימודים הבאה ה'תשע"א - הודפסה בימים אלו מהדורה מיוחדת של קיצור שולחן ערוך עם פסקי אדה"ז לתלמידים לדיווח
ניתן להשיג: מהדורה נוספת של ה'קיצור' לתלמידים
בשורה משמחת להורים ומחנכים, לקראת שנת הלימודים הבאה ה'תשע"א - הודפסה בימים אלו מהדורה מיוחדת של קיצור שולחן ערוך עם פסקי אדה"ז לתלמידים. ספר זה בנוי על פי תכנית הלימודים בבתי הספר ובתלמודי התורה, מתאים לבנים ובנות כאחד, ובו כל ההלכות הרלוונטיות מובאות בצורה מאירת עיניים ומנוקדת.

הספר שנקרא "לקט הלכות מתוך קיצור שולחן ערוך עם פסקי אדה"ז לתלמידים" נלקט מתוך ה'קיצור' אשר ערך הרב לוי ביסטריצקי ע"ה וזכה לעידוד וברכתו של הרבי במשך השנים. מהדורה זו נעשתה בהתייעצות עם טובי המחנכים ועם רבני חב"ד על מנת להביא דבר מושלם אל התלמידים.

מנהלים ומחנכים סיפרו, כי בשנה האחרונה - לאחר שיצא לאור המהדורה הראשונה - לימוד ההלכות בכיתתם תפס צורה חדשה לגמרי, כאשר התלמידים לומדים בספר גדול ובו הקיצור המנוקד והמהודר באותיות מאירות עיניים.

הפצה ראשית: קה"ת, כפר חב"ד 03-9606018

כך כתב הרבי: "בודאי צריך הי' להתבונן בהאפשריות לסדר, אשר בכל הכתות של התלמידים (ויש מקום לומר אפי' של התלמידות) ילמדו דינים והלכות הצריכות בחיי היום יומים.

כיון שסוכ"ס זהו כל האדם ולא המדרש עיקר אלא המעשה. ומובן שכוונתי בזה לא רק לקסבלנקה אלא לכל המוסדות (אי איישר חילי, הייתי מנהיג זה בכל מוסדות חינוך בני ובנות ישראל אשר בכל העולם). ומהנכון שיתדברו בזה כולם יחד וינהיגו זה בבתי ספר דאהלי"י אשר במרוקה.

לדאבון אין עוד עדיין חוברת דינים מיוחדים כמו אלו. אבל יש לבחור סימנים מסוימים בהקיצור שו"ע, ובסימנים אלו גופא יש סעיפים שאפשר לדלגם. וכדי לחזק לימוד הנ"ל כדאי לערוך בחינות במיוחד בדינים הצריכים, ואל בינתם אשען", (אגרות קודש, חלק י', עמ' קכא).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.