מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תש״ע 25.06.2010

בפעם ה-64: מרכז שליחות יוצא לדרך ● דיווח וגלרייה

בימים אלו ארבע-מאות תמימים עושים את דרכם אל עבר מאות נקודות ברחבי העולם, זאת כחלק ממיזם מרכז שליחות השנתי לתקופת הקיץ ● ביום שני שעבר, ערב יום ההילולא – ג' בתמוז, אותם תמימים התאספו במוזיאון הילדים שבשכונת קראון הייטס, ליום עיון מיוחד ששימש כהכנה לקראת צאתם ל'מרכז שליחות'  לדיווח ולתמונות 
בפעם ה-64: מרכז שליחות יוצא לדרך ● דיווח וגלרייה
כתב COL

בימים אלו ארבע-מאות תמימים עושים את דרכם אל עבר מאות נקודות ברחבי העולם, זאת כחלק ממיזם מרכז שליחות השנתי לתקופת הקיץ.

ביום שני שעבר, ערב יום ההילולא – ג' בתמוז, אותם תמימים התאספו במוזיאון הילדים שבשכונת קראון הייטס, ליום עיון מיוחד ששימש כהכנה לקראת צאתם ל'מרכז שליחות'.

הרב משה קוטלרסקי מ'המרכז לעניני חינוך' ומי שאחראי על מיזם זה, פתח את האירוע תוך שהוא מספר לנוכחים כיצד 'מרכז שליחות' התחיל לפני שנים רבות, ואיך היום 64 שנים לאחר מכן, המיזם הפך להיות לאחד מנתיבי הדרך של כל בחור חבד"י.

"בשנת 5749 כתבתי לרבי אודות מספר הקבוצות היוצאות ל'מרכז שליחות', כאשר אני מציין שייתכן ויש יותר", סיפר הרב קוטלרסקי. "בתשובה שקיבלתי, תגובתו של הרבי התמקדה על מה שכתבתי בסוף מכתבי אודות "שייתכן ויש יותר". כשהרבי כותב "יותר ויותר מתוך אושר ושמחה".

עם התמקדות על תשובת הרבי והעובדה שהשנה היא 250 שנה לפטירתו של הבעש"ט, שהיה נוהג ליסוע לכפרים נידחים בכדי לחזק ולעורר את יושביה היהודים, ביקש הרב קוטלרסקי מהבחורים לדאוג לכך שיעשו ככל שביכולתם בכדי להגיע לכל יהודי באשר הוא ולהשאיר חותם טוב.

אל האירוע חברו מספר שלוחים שהגיעו לקראת ג' תמוז. בניהם הרב שמואל קמינצקי מאוקראיינה ששילב סיפורים לצד טיפים מעשיים לכל הקשור ל'מרכז שליחות'. "תדאגו לחייך כל הזמן. אנשים אוהבים לראות ולפגוש אנשים עם חיוך על הפנים", הוא אמר.

הנואם הבא היה הרב יוסף קנטור מבנקוק, תאילנד. בדבריו הדגיש הוא את המיוחדות של 'מרכז שליחות', שאלו הפועלים בה יש להם את היכולת לפעול דברים ששלוחים לעולם לא יוכלו לעשות.

לאחריו עלה הרב שלמה יפה שענה לשאלות של התמימים בכל הנוגע ל'מרכז שליחות'. החל מדרכי גישה וכלה בצורת התנהגות במקרים מסויימים וכו', כשהוא משלב את דבריו בסיפורים מחיי השליחות.

על מסכי הענק מוקרן וידאו של חברת המדיה החבד"ית JEM אודות 'מרכז שליחות', בה נראה הרבי מדבר אודות העובדה שעצם זה שאנשים רואים את התמימים ברחוב, הלבוש שלהם כבר משפיע על אנשים.

הרב שמולי בנדט הדריך את התמימים כיצד למלאת דוחות באתר 'מרכז שליחות. כשהנואם האחרון היה הרב מנחם פוזנר שדיבר על בלוג העידכונים מ'מרכז שליחות'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.