מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תש״ע 24.06.2010

נחל'ה: מתפללים להחלמת הילד החב"די שנפצע בשריפה

בנחלת הר חב"ד ממשיכים להתפלל ולומר תהילים לרפואתו של הילד בן השש, אליעזר ליפמן בן דבורה לאה גלפרין, המאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית הרפואה שיבא שבתל השומר לאחר שנפצע בשריפה שפרצה בחדרו. העיתון 'מעריב' מדווח לקוראיו כי גלפרין הוא בן דודו של הילד מוישי הולצברג, שהוריו גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד נרצחו בפיגוע הטרור במומבאי  לסיפור המלא
נחל'ה: מתפללים להחלמת הילד החב
מיטתו השרופה של אליעזר גלפרין ● צילום: חיים שטיינר

בנחלת הר חב"ד ממשיכים להתפלל ולומר תהילים לרפואתו של הילד בן השש, אליעזר ליפמן בן דבורה לאה גלפרין, המאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית הרפואה שיבא שבתל השומר לאחר שנפצע בשריפה שפרצה בחדרו. העיתון 'מעריב' מדווח לקוראיו כי גלפרין הוא בן דודו של הילד מוישי, שהוריו רבקה וגבריאל הולצברג נרצחו בפיגוע הטרור במומבאי.

סוך לשעה אחת עשרה בלילה מסיבה שעדיין אינה ברורה החל חדרו של אליעזר הקטן לבעור. הילד, שהיה שקוע בשינה עמוקה, החל לצרוח לעזרה אך לא יכל לצאת מהחדר בשל החום הרב שאפף את היציאה ממנו.

אימו של הילד, דבורה, החלה לצעוק לעזרה ומאחר ואב המשפחה לא שהה בדירה באותה העת, מי שהציל את הילד הוא השכן המתגורר בקומה מתחת, נער בן 16, שגילה תושייה ולמרות החום הכבד והלהבות המשתוללות החל לפעול לכיבוי האש, נכנס פנימה וחילץ את אליעזר. יחד עם אביו הם הובילו אותו במהירות לתחנת מד"א בעיר ומשם הוא פונה במהירות לבית החולים עם כוויות קשות בכל חלקי גופו.

הפרמדיק שטיפל בילד סיפר, יוסי קיטרו: "הילד הגיע לתחנה עם אבא שלו כשהוא צורח מכאבים ועם כוויות בכל חלקי גופו. נתנו לו טיפול ראשוני ופינינו אותו במהירות לבית החולים תל השומר".

מבית החולים נמסר כי הילד סובל מחמישים אחוז כוויות בדרגות ב' ו-ג'. מד"א טיפל גם בנער שחילץ את אליעזר שסבל משאיפת עשן, ופינה אותו לבית החולים קפלן ברחובות.

"בקהילה מתפללים לשלומו"

מחקירה ראשונית של חוקר שריפות שהגיע לדירה עולה כי השריפה התפשטה כתוצאה מנרות דולקים שהושארו על ארון בחדר. השריפה החלה בארון ומשם התפשטה למיטתו של אליעזר. בקהילת חב"ד בעיר לה משתייכת המשפחה היו אמש בהלם לאור צירוף המקרים המזעזע והאסונות הפוקדים את המשפחה המוכרת.

סגן ראש העיר, חיים שטיינר, שביקר היום את הילד סיפר: "בקהילה מתפללים לשלומו. הוא נמצא במצב לא טוב. הוא נכווה קשה מאוד אבל מה שהרופאים אומרים שהוא עטוף בכלל צריך לחכות 48 שעות ואנחנו מתפללים לשלומו", אמר שטיינר. "נקיים עצרת תפילה בבית הכנסת המרכזי נתארגן בקהילה לראות איך נוכל לעזור למשפחה לשיפוץ הבית ולרהיטים. הילדים לא יוכלו לעבוד ואנחנו נקים קרן למשפחה שתעזור להם".

עוד הוסיף שטיינר: "זה מקרה קשה מאוד ומגיע מילה טובה לשכנים. הבן שהשתחרר מבית החולים הגיע לדירה וההורים שלו הרגיעו אותו שהוא לא יכל לעשות יותר. השכן סיפר לי: 'עד עכשיו אני שומע את הצעקות של הילד' אנחנו מקווים שהמקרה הזה ייגמר בצורה טובה ושאליעזר יחלים בקרוב".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.