מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תש״ע 23.06.2010

מיוחד: תבלין "ופרצת", תערובת גרעינים "איתכפיא" ● אחד משלנו

ר' אברהם ביגיו, יליד דרום-אמריקה ותושב נתניה, הוא בעליה של חנות הפיצוחים היוקרתית "פימנטו" ● למדור "אחד משלנו", הוא מספר על האווירה המיוחדת בחנות, מה המוצרים הכי בריאים, איך הוא מצליח למשוך אנשים פעם אחר פעם, ומה הקשר בין אגוז קשה לפיצוח למחיר גבוה ● וכמובן, דעתו על הלקוחות החב"דיים, וכמה מילים על הפיצוחים החסידיים בעלי השמות המיוחדים ● וכמו בכל שבוע: הנחה מיוחדת רק לגולשי COL לסיפור המלאבפנים: תשובה לשאלה הידועה - למה אגוזי הקשיו הם היקרים ביותר
מיוחד: תבלין
מנדי ריזל, COL

שם האורח: מיכאל ביגיו

שם העסק: פימנטו

שנת הקמה: תשס"א - 2001

למי מיועדת החנות: החנות מיועדת לאוכלוסיה מכל המינים עדות וגילאים. כל אחד ימצא את מבוקשו בחנות, החל מתבלינים איכותיים ועד לממתקים מיוחדים לילדים.

מה ניתן למצוא: תבלינים איכותיים, פירות יבשים מיוחדים, מיני קטניות, קפה איכותי - טחינה במקום, ממתקים, שוקולדים מסוגים רבים, קמח מלא מסוגים שונים ללא צורך בניפוי ותמציות למיניהם.

מה מיוחד בשילוב של בעל עסק וחסיד חב"ד: השליחות הקיימת בדבר, מעבר לעניינים הרגילים של העסק. האנשים מגיעים לשאול ולהתייעץ ואפילו רק בשביל קבלת יחס אישי וחיוך חם. הפצת המעיינות ודרך הרבי ברבים וכן פעילות מבצעית של הנחת תפילין.

הלקוחות החב"דיים: כשחסיד חב"ד נכנס לחנות הוא מגיע הביתה, לסביבה הטבעית שלו, דבר מלכות, ניגונים מסביב לשעון וכן שמות התערובות המיוחדים כגו': תבלין 770, צמח צדק, איתכפיא.

כדאי שתדעו: חוץ מהסחורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר היחס האישי לכל אחד ואחד השמחה והאוירה הטובה השורה בחנות מושכת אליה אנשים וגורמת ללקוחות לחזור לחנות שוב ושוב.

קוריוז: יום שישי הינו יום חג בחנות. המוזיקה חוגגת הקליינטים בתור עוזרים אחד לשני, צעירים מבקשים להניח תפילין, לא בטוחים מה לעשות קודם, לצאת להניח תפילין או לשרת לקוחות... אך עם המוזיקה והאוירה הטובה כולם יוצאים לבסוף שמחים ומרוצים.

מה הם האגוזים הכי יקרים ומדוע: ישנו אגוז המקדמיה שהוא אגוז מבין היקרים וזאת בזכות הקליפה הקשה שלו שמאוד קשה לפיצוח, וכן הקשיו שהוא בעצם גרעין של פרי ז"א שעל כל פרי גרעין אחד כזה וצריך כמות רצינית של פרות בשביל להוציא כמות נכבדה של קשיו, לכן מחירם יקר כ"כ.

מהו הליך קליית הגרעינים: דבר ראשון בדיקת הסחורה שהיא טובה ונקיה, אח"כ מולחים, ואז קולים בתהליך ספציפי לכל אגוז או גרעין.

הפיצוחים הבריאים ביותר: בחנות מכינים תערובת אגוזים לבריאות האשה בכלל והיונקת בפרט. וכן תערובת ח"י המורכבת מ: סובין, נבט, קוואקר, פשתן, ודלעת העוזרת למערכת העיכול וחיזוק מערכות הגוף.

כתובת: רח' פתח-תקווה 42, נתניה

שעות פתיחה: 8:30-20:00 רצוף

אימייל: [email protected]

הנחה לגולשי COL: עשרה אחוזי הנחה למשך שבוע

אתם חסידי חב"ד וגם לכם יש עסק משלכם? שלחו כעת אימייל לכתובת:[email protected] , ציינו את שמכם, מספר טלפון ומעט פרטים ואנו ניצור אתכם קשר, בכפוף לתקנון המדור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.