מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תש״ע 23.06.2010

שוחרר החייל הישראלי שנעצר בקפריסין

חייל בחופשה שיצא עם חברו לשייט ביום חמישי האחרון, נעצר בסוף שבוע שעבר בקפריסין בחשד לגניבת תיק. בעקבות החשדות נגדו הוא נשאר במעצר בלרנקה עד יום שני שאז נערך משפטו ●  בני המשפחה פנו לבית חב"ד המקומי בעיר מגוריהם בישראל, והשליח בארץ פנה לעזרת אנשי חב''ד בקפריסין בראשותו של השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שסייע להם בכל המצטרך ופעל כל העת לשחוררם דבר שהסתייע ביום שני בערב  לסיפור המלא
שוחרר החייל הישראלי שנעצר בקפריסין
אילוסטרציה
חייל בחופשה שיצא עם חברו לשייט ביום חמישי האחרון, נעצר בסוף שבוע שעבר בקפריסין בחשד לגניבת תיק. בעקבות החשדות נגדו הוא נשאר במעצר בלרנקה עד יום שני שאז נערך משפטו.

אמו של החשוד סיפרה שבנה וחברו הגיעו ללרנקה בסוף השבוע האחרון, שם הם עגנו וירדו אל החוף. לדבריה, החייל אמר לחברו שהוא הולך לשירותים ולרוע מזלו הוא נקלע לסיטואציה שלא באשמתו. כאשר עבר איזה מישהו שכנראה גנב תיק ובתוכו טלפונים שנפלו ליד הבן שלי", סיפרה אמו.

לטענתה, השוטרים נטפלו לבנה בגלל שהוא ישראלי, למרות שלא היה לו שום קשר לאירוע. "הבן שלי הוא ילד טוב מבית טוב שאין לו שום עבר פלילי, ולא חסר לו שום דבר. אנחנו במצב שכל המדינות נגדנו וזה מתבטא גם בדברים הקטנים, כי כשרואים ישראלי אז מחליטים לתפוס אותו ולהפיל עליו את כל האשמה ", אמרה האם.

בני המשפחה פנו לבית חב"ד המקומי בעיר מגוריהם בישראל, והשליח בארץ פנה לעזרת אנשי חב''ד בקפריסין בראשותו של השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שסייע להם בכל המצטרך ופעל כל העת לשחוררם דבר שהסתייע ביום שני בערב. טרם יציאתם לארץ הם נפרדו במילות תודה חמות ונרגשות לרב רסקין וצוות עוזריו על כל העזרה, הסיוע, והליווי במהלך המשפט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.