מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תש״ע 18.06.2010

כעת במגדל העמק: המפגש השנתי של ילדי השלוחים בישראל

כמאתיים ילדי השלוחים, מנהלי ופעילי בתי-חב"ד בישראל, מתכנסים יחדיו השבת ל'שבת התקשרות וחוויה חסידית' שתיערך בישיבת "תומכי תמימים" במגדל העמק ● השלוחים הצעירים ישוחחו יחד על ההווי החיים היום-יומי בשליחות, יעלו דילמות, ויציעו דרכי התמודדות לאתגרים בפניהם הם עומדים, והכול באווירה חסידית של שליחות לסיפור המלא
כעת במגדל העמק: המפגש השנתי של ילדי השלוחים בישראל
כמאתיים ילדי השלוחים, מנהלי ופעילי בתי-חב"ד בישראל, מתכנסים יחדיו השבת ל'שבת התקשרות וחוויה חסידית' שתיערך בישיבת "תומכי תמימים" במגדל העמק.

תוכנית השבת, גדושה בחוויות חסידיות, התוועדות, הפעלות, והפתעות מיוחדות והכול באווירה חסידית של שליחות. השלוחים הצעירים ישוחחו יחד על ההווי החיים היום-יומי בשליחות, יעלו דילמות, ויציעו דרכי התמודדות לאתגרים בפניהם הם עומדים, והכול באווירה חסידית של שליחות.

ילדי השלוחים, משמשים כשלוחים לכל דבר. הם מארגנים פעילויות ושיעורי תורה לילדים בשכונה, עוזרים להוריהם, השלוחים, בפעילות העניפה בחגי ישראל, ומתמודדים יום-יום, עם האתגרים והקשיים המיוחדים לשלוחים צעירים.

רבים מהם מתגוררים בערים המוגדרות כ"חילוניות", אין להם חברים דתיים בני גילם, ומפגש זה מקנה לה את אחת הפעמים היחידות בשנה בם הם יכולים לשוחח ולהשתובב עם ילדים חב"דניקים בני גילם.

הרב נפתלי ליפסקר העומד בראש אגף הסניפים המארגן את השבת מספר כי "תוכנית השבת וערב שבת יהיו גדושים בחוויות חסידיות, התוועדות, סיורים, הפעלות, עבודות יצירה והכול באווירה חסידית של שליחות".

הכינוס מתקיים בתנאי פנימייה מלאים והוא מיועד לילדים בגילאי 9-13. הגעה למגדל העמק, ביום שישי משעה 1:00 בצהרים. איסוף במוצש"ק בשעה 9:30 בלילה. את תוכנית השבת מרכזים ומדריכים התמימים המלווים את כל פעילות בני השלוחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.