מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תש״ע 18.06.2010

פגישה ראשונית לקראת הכינוס השלוחים תשע"א

וועד המארגן של כינוס השלוחים העולמי לשנת 5771 התכנס ביום ההילולא ג' בתמוז במוזיאון הילדים בשכונת קראון הייטס לפגישה ראשונית לקראת הכינוס ● בזמן בו הכינוס עצמו משתרע על פחות משבוע ימים, הרי שההכנות והערכות לקראתו נפרשים על פני מספר חודשים, זאת בניצוחם ועזרתם של קבוצת שלוחים שעושים הכל בכדי לוודאות שההצלחה שלו תהיה וודאית לסיפור המלא
פגישה ראשונית לקראת הכינוס השלוחים תשע
המשתתפים באסיפה

וועד המארגן של כינוס השלוחים העולמי לשנת 5771 התכנס ביום ההילולא ג' בתמוז במוזיאון הילדים בשכונת קראון הייטס לפגישה ראשונית לקראת הכינוס.

בזמן בו הכינוס עצמו משתרע על פחות משבוע ימים, הרי שההכנות והערכות לקראתו נפרשים על פני מספר חודשים, זאת בניצוחם ועזרתם של קבוצת שלוחים שעושים הכל בכדי לוודאות שההצלחה שלו תהיה וודאית.

באסיפה שנערכה בחדר האסיפות במוזיאון הילדים, נועדו כ-40 מחברי הוועד, המורכבים משלוחים שונים מרחבי העולם יחד עם סיו"ר המל"ח והרוח החיה של כינוס השלוחים, הרב משה קוטלרסקי שניהל את הדיון שנסוב אודות נושאים שונים ומגוונים כאשר המשותף לכולם הוא כמובן הכינוס ותכניו.

במהלך החודשים הקרובים ישקיעו מארגני האירוע יחד עם חברי הוועד את מרצם וזמנם תוך עבודה מאומצת בכדי לדאוג להצלחתו של האירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.