מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תש״ע 16.06.2010

ג' תמוז: 24 בחורים הקדישו לרבי 24 שעות ● תמונות

עשרים וארבעה בחורים מובחרים הלומדים במשך השנה במסגרות הלימודים שמפעיל ארגון 'מרכז ללימוד החסידות', הקדישו את עשרים וארבע השעות של יום ג' בתמוז, לסבב של שיעורים והרצאות בעשרות בתי כנסיות ובישיבות  ● "אנו רואים את הכמיהה ואת הצימאון העצום הקיים בציבור ובקרב המוני בחורים שרק מחכים כי יפתחו לפניהם צוהר לאור הגדול של תורת החסידות, ואנו חשים כי מחובתנו למלאות את החלל הזה", אומר הרב מרדכי בק, מנהל הארגון לסיפור המלא 
ג' תמוז: 24 בחורים הקדישו לרבי 24 שעות ● תמונות

בהתאם לקריאתו הקדושה של הרבי בשנת תשי"א, ערב יום הסתלקותו הראשון של הרבי הרי"צ, לצאת ולבקר במקום כינוסי הנוער החרדי ולחזקם ללכת בדרכיו ולקיים אורחותיו, הקדישו עשרים וארבעה בחורים מובחרים הלומדים במשך השנה במסגרות הלימודים שמפעיל ארגון 'מרכז ללימוד החסידות', את עשרים וארבע השעות של יום ג' בתמוז, לסבב של שיעורים והרצאות בעשרות בתי כנסיות ובישיבות חסידיות.

במהלך היממה ביקרו הבחורים במאה שישים ושבע מקומות שונים ועוררו את לב השומעים בדבר חשיבות לימוד תורת החסידות והליכה בדרך שהתווה הרבי. בתום השיעורים הצטרפו רבים לפרויקט לימוד השיחות 'לחיות עם הזמן' שמפעיל הארגון, שמשתתפים בו כיום למעלה מאלפיים בחורים מידי חודש.

במהלך היום ניתנה לציבור האפשרות לכתוב פ"נ לרבי על-מנת לשולחו בו ביום לציונו הקדוש, והכן רבים נענו בשמחה והודו על ההזדמנות שניתנה להם.

פעילות מוצלחת זו ורבות אחרות באה בעקבות התרחבות והתייעלות שהוחל בהם בשנה האחרונה בארגון "המגמה הינה להגדיל ולהרחיב כל העת את פעילות הארגון הרבה מעבר למסגרות הקיימות" אומר הרב מרדכי בק, מנהל הארגון, "אנו רואים את הכמיהה ואת הצימאון העצום הקיים בציבור ובקרב המוני בחורים שרק מחכים כי יפתחו לפניהם צוהר לאור הגדול של תורת החסידות, ואנו חשים כי מחובתנו למלאות את החלל הזה".


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.