מערכת COL | יום ג' תמוז ה׳תש״ע 15.06.2010

הכנס הארצי של נשי חבד יוצא לדרך

בימים אלו אלפי נשים ובנות קיבלו הזמנה מפוארת לבתיהן. הזמנה המזמינה אותן לכנס השנתי של ארגון נשי ובנות חב"ד בארה"ק. השנה, שנת תש"ע הכנס יהיה בסימן 'פרצת' – 770. נשים רבות כבר התקשרו למוקד המידע ורכישת הכרטיסים כדי להבטיח את מקומן בכנס שהרבי עודד כל אישה להשתתף בו.
הכנס הארצי של נשי חבד יוצא לדרך
בימים אלו כעשר אלף נשים ובנות מצפון הארץ ועד אילת שבנגב, קיבלו לביתן הזמנה מפוארת ומיוחדת כשעליה מופיע בניין 770 באיור חדשני ומקורי. ההזמנה קוראת לכל הנשים והבנות לבוא ולהשתתף בכנס הארצי השנתי של ארגון נשי ובנות חב"ד בארה"ק, הכנס שהרבי רצה שכל אחת ואחת תעשה את המאמץ להשתתף וליטול חלק בכנס אחדות נשים זה, ורצה שכל אחת תיטול חלק בארגון חשוב זה.
השנה, שנת תש"ע, הכנס יהיה בסימן 'פרצת'- 770, 'ופרצת ימה וקדמה וצפונה ונגבה'. הכנס יתקיים בעז"ה ביום שני, ט"ו במנחם אב, ב'בנייני האומה' בירושלים. במהלך הכנס יתקיימו הרצאות, שירה וניגונים, מופעי מחול, דרמה, הפקות וידאו, ראיונות עם אישיים מיוחדים, סיפורים מרגשים ועוד. במהלך הכנס הנשים גם תסיימנה את הלימוד המשותף של מבצע 'תורה כפולה ומכופלת' המתקיים כל שנה, וגם השנה מתקיים המבצע מג' בתמוז ועד ג' באב כשכל הנשים מתאחדות יחד בלימוד שיחה של הרבי בנושא 'ופרצת'.
בין התכנים שיופיעו בכנס יהיה מעלת נשי ובנות ישראל, 'ופרצת' – החוצה – פעילות עם הקהילה, בשליחות ובכל הסביבה, 'ופרצת' – פנימה – פעילות עם בני המשפחה, בבית הפרטי. ששים שנות נשיאות לרבי, והבאת הגאולה על ידי 'איש בן פרצי' – זהו המשיח.
כמדי שנה, גם השנה יתקיים בכנס הגרלה על כרטיס טיסה לרבי בין כל המשתתפות. לפרטים על זמני הכנס, מחירי הכנס, שמרטפיה, כרטיס מועדון 'נשי', מבצע 'תורה כפולה ומכופלת' ועוד חייגי למוקד המידע ורכישת הכרטיסים בטלפון – 03-5223304.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.