מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תש״ע 13.06.2010

מצמרר: הברכה שהעניק הרב אליהו לרב גרונר באהל הק' ● וידאו

מרכז התקשורת החב"די - COL משיק הבוקר (שני) את פרויקט הוידאו לקראת יום ההילולא ה-16 של הרבי, ג' תמוז ● פרק ראשון בפרויקט: מזכירו האישי של הרבי, הרב יהודה-לייב גרונר, בראיון וידאו בלעדי, חושף פכים לא-ידועים משיחותיו עם הגר"מ אליהו זצ"ל - שה'שבעה' עליו מסתיימת בערב ג' בתמוז ● הברכה המצמררת שהעניק הרב אליהו לרב גרונר בציון הקדוש של הרבי, והתבטאות נדירה של הרב אליהו על הקשר הנדיר שלו עם הרבי ● מיוחד ובלעדי  לסיפור המלא ולצפייה בוידאו
מצמרר: הברכה שהעניק הרב אליהו לרב גרונר באהל הק' ● וידאו
הרב אליהו באהל. בקטן: הרב גרונר ● צילום וידאו: אהרל'ה זנד, COL ● עריכת וידאו: מנדי לואיס, COL

מאת מנחם כהן, מערכת COL

ערב יום ההילולא ה-16 של הרבי, העניק הרב יהודה-לייב גרונר, מזכירו האישי של הרבי, ראיון וידאו בלעדי למרכז התקשורת החב"די - COL.

הראיון צולם בירושלים, בחצר בית משפחתו של הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל שנפטר בשבוע שעבר ושה'שבעה' שלו מסתיימת בדיוק בערב ג' תמוז.

הרב גרונר, שהיה עד לקשר ההדוק של הרב אליהו עם הרבי לאורך עשרות השנים, גילה פכים שלא היו ידועים עד-כה מהקשר המיוחד - שנמשך גם אחרי ג' בתמוז.

"פעם אמר לי הרב אליהו שהוא חסיד של הרבי", מספר הרב גרונר, "אמרתי לו: כבוד הרב, אתה כן חסיד, אבל ביחד עם זה, אתה אוהב את הרבי באהבה גדולה.

"הוא אמר לי זה: זה נכון, אבל מה שחשוב אצלי שאני יכול להחזיק את עצמי כמו חסיד של הרבי. מהתבטאות זו, ראינו במוחש את הביטוי 'כמים הפנים לפנים', שהרבי הראה אהבה יתירה ואהבה מיוחדת - בכל פעם שהוא פגש את הרב אליהו. הרבי הראה אהבה וחיבה אליו".

הרב גרונר ממשיך ומספר: "הרב אליהו תמיד אמר לי, כשהיינו נפגשים אחרי ג' תמוז , שאנחנו צריכים להתחזק בפעולות של הרבי והוא בטוח שהרבי איתנו ומחזק אותנו והרבי רוצה שאנחנו לא רק נמשיך, אלא שנרחיב ונעשה יותר ויותר.

"כל פעם שהרב אליהו בא לניו-יורק, היה עולה על הציון של הרבי. בכמה הזדמנויות שפגשתי אותו באהל הק', הוא אמר לי שכאן זה המקום שיכולים לקבל ולבקש את כל הברכות".

לראשונה, מספר הרב גרונר מעשה שהתרחש באהל הקדוש לפני שנים ספורות, אולם עד היום טרם סיפר זאת.

"פעם אחת כשעמדנו ליד האהל, ביקש ממני הרב אליהו שאתן לו ברכה, 'כאן, במקום הקדוש הזה', כלשונו. אמרתי לו: 'חס ושלום, הרב לא צריך את הברכה שלי. להיפך, הוא צריך לברך אותי'. וכך היה.

"הוא בירך אותי שהקדוש-ברוך-הוא יעזור שבקרוב ממש אני אוכל לעמוד אצל הרבי ולהמשיך את העבודה שלי - כפי שהיה עד ג' תמוז"...

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.