מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תש״ע 12.06.2010

ניו יורק: מאות שלוחים ומקורבים בהתוועדות הכנה לג' תמוז

מאות שלוחים ומקרוביהם מעיר ניו יורק וסביבותיה התאספו ליד האוהל הק' של הרבי להתוועדות מיוחדת כהכנה לג' תמוז, באירגון צעירי אגודת חב"ד המרכזית ● מר מייקל שארף, נשיא לשעבר של בית הכנסת "פארק איסט" במנהטן דיבר בערגה מיוחדת על הרבי. "הרבי דאג לכל יהודי ויהודי באופן אינדיבידואלי פרטי", סיפר והוסיף: "הדבר הראשון שאני עושה כל בוקר הוא להסתכל על התמונות של הרבי עם משפחתי, הרבי הוא המקור התמידי שלי להשראה וחיזוק"  לדיווח ולתמונות 
ניו יורק: מאות שלוחים ומקורבים בהתוועדות הכנה לג' תמוז
מאות שלוחים ומקרוביהם מעיר ניו יורק וסביבותיה התאספו ליד האוהל הק' של הרבי להתוועדות מיוחדת כהכנה לג' תמוז, באירגון צעירי אגודת חב"ד המרכזית.

במבנה שהוקם מחוץ לאוהל התכנסו השלוחים ומקורביהם לערב המיוחד, שהיה מושקע, ודגש הושם על כל הפרטים של כיבוד יפה ומגוון, מקומות מיוחדים לנשים ומסכי ווידיאו לרוב לתועלת הקהל הנכבד.

הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית, הציג את ידידו הותיק מייקל שארף, נשיא לשעבר של בית הכנסת "פארק איסט" במנהטן וכעת תושב פאלם ביטש, בפלורידה.

מייקל שארף דיבר בערגה מיוחדת על הרבי. "הרבי דאג לכל יהודי ויהודי באופן אינדיבידואלי פרטי", והוסיף: "הדבר הראשון שאני עושה כל בוקר הוא להסתכל על התמונות של הרבי עם משפחתי, הרבי הוא המקור התמידי שלי להשראה וחיזוק. כשיש לי שאלה מה לעשות אני מתיישב וחושב "מה הרבי רוצה שאני אעשה".

הרב משה פעלער, מנהל מרכז לעניני חינוך במידוועסט בארצות הברית דיבר על פעילותו של הרבי ועל ההשפעה של הרבי על כל אנשי הדור ואיך שהרבי חודר לנשמתו של כל אחד. הרב פעלער באופן דיבורו המיוחד סיפר הרבה סיפורים של "בדידי הוי עובדא" מהרבי שהביאו חיות מיוחד.

מקהלה חסידית "א חסידישע קאפעליע" בניצוחו של החזן בערל צוקער הכניסה את הקהל העצום למצב רוח מיוחד כששרו את ניגוניו של הרבי. אי אפשר לבטא במילים איזה התעלות רוחנית הורגשה כשניגנו והשתתפו בניגוניו של הרבי כשהיו נמצאים בקירוב מקום לאוהל הקדוש. "זה היה ערב של עידוד וחיזוק, אמונה ובטחון" אמר הרב בוטמאן, "ואנחנו מודים לשלוחים על פעולותיהם הנשגבות והשתדלותם המרובה בהתוועדות מיוחדת זו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.