מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תש״ע 12.06.2010

ג' תמוז – השראה לדור העתיד ● צפו בוידאו

JEM
ביו"ד שבט ה'תשכ"ה, חמש עשרה שנים לאחר פטירתו של האדמו"ר הקודם, נתן הרבי שיחה היסטורית אודות החשיבות בשימור סיפורים חסידים עבור הדור הצעיר, בכדי שיוכלו להעביר אותם לדורות הבאים ● פרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי' ממלא זה 45  את הוראתו של הרבי. ראשיה עושים כמיטב יכולתם כדי לוודאת שכל האירועים יהיו מתועדים כנצרך אודות הדורות הבאים. וכל זאת זו רק ההתחלה   לצפייה בוידאו   
ג' תמוז – השראה לדור העתיד ● צפו בוידאו

ביו"ד שבט ה'תשכ"ה, חמש עשרה שנים לאחר פטירתו של האדמו"ר הקודם, נתן הרבי שיחה היסטורית אודות החשיבות בשימור סיפורים חסידים עבור הדור הצעיר, בכדי שיוכלו להעביר אותם לדורות הבאים.

עברו שש-עשרה שנים מאז ג' תמוז. כל אחד מאיתנו מבקש ורוצה ללמוד ולקבל השראה היום יותר מתמיד מסיפורים על הרבי. ואלו שאין להם סיפורים משלהם סומכים על הדור המבוגר.

פרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי' ממלא זה 45  את הוראתו של הרבי. ראשיה עושים כמיטב יכולתם כדי לוודאת שכל האירועים יהיו מתועדים כנצרך אודות הדורות הבאים. וכל זאת זו רק ההתחלה.

עזרו לחברת JEM לשמר את המפגשים היקרים הללו עבור דור העתיד. עכשיו יותר מתמיד, זיכרו, על כל תרומה שלכם יהיה נדיב שיכפיל את הסכום! כנסו עוד עכשיו לאתר הפרוייקט והרימו את תרומתכם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.