מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תש״ע 11.06.2010

ציבין מונה ליועץ הפרלמנטארי של מנהיג המפלגה הפאשיסטית

עוה"ד מרדכי ציבין, חסיד חב"ד מכפר חב"ד, מונה ליועצו הפרלמנטארי לענייני יהודים ועניינים הומאניטאריים בינלאומיים, של אחד הפוליטיקאים הבולטים והשנויים ביותר במחלוקת באירופה, הוגו קובליירס, מראשי המפלגה הימנית קיצונית בבלגיה ● הקשר בין השניים נוצר במהלך פעילות בינלאומית שהוביל ציבין למען אחדים ממיוצגיו בעולם ● "אני שייך לאסכולה הישנה הגורסת כי את היהודים צריך לעניין מה שטוב ליהודים", אומר ציבין בשיחה עם COL  לסיפור המלא
ציבין מונה ליועץ הפרלמנטארי של מנהיג המפלגה הפאשיסטית
עוה"ד מרדכי ציבין עם הוגו קובליירס מראשי המפלגה הימנית קיצונית בבלגיה
עוה"ד מרדכי ציבין, חסיד חב"ד מכפר חב"ד, מונה ליועצו הפרלמנטארי לענייני יהודים ועניינים הומאניטאריים בינלאומיים, של אחד הפוליטיקאים הבולטים והשנויים ביותר במחלוקת באירופה.

הוגו קובליירס, הוא מראשי המפלגה הימנית קיצונית בבלגיה, הוא חתום על מצע לאומני בעייתי שכולל בין היתר סעיפים כמו מתן חנינה כללית למי שהורשעו בשיתוף פעולה עם הנאצים, גירוש מהגרים לא חוקיים, פעילות נגד נישואים חד מיניים והפלות. הוא בעד חופש ביטוי מוחלט, לרבות אמירות גזעניות ומפלות. בעבר היה קובליירס מועמד לתפקיד שר המשפטים ובמשך עשר שנים היה המצליף של מפלגת ראש הממשלה בפרלמנט הבלגי.
 
הקשר בין השניים נוצר במהלך פעילות בינלאומית שהוביל ציבין למען אחדים ממיוצגיו בעולם. "כחלק מהמאמץ ליצירת לובינג למען זכויות אדם", אומר ציבין "נפגשתי עם קובליירס בתיווך אישיות בכירה באיחוד האירופאי וגיליתי אדם מבריק שהעובדה שהוא שנוי במחלוקת באירופה אינה משנה את עובדת היותו אוהב ישראל ולוחם קנאי למען זכויות אדם". הקשר בין השניים התהדק וקובליירס ביקש מציבין לנצל את כישוריו ואת קשריו הבינלאומיים, בתחום זכויות האדם והיחס ליהודים ולייעץ לו בנושאים אלו.
 
עו"ד מרדכי ציבין עוסק בעניינים בינלאומיים, בימים אלה פועל למניעת הסגרתו של סא"ל (מיל.) יאיר קליין לקולומביה, הוא בעל קשרים בינלאומיים נרחבים, מהם מסתוריים. בזמנו ייצג מיליארדר סורי, תושב רומניה, תומך חיזבאללה, אשר הואשם בחטיפת עיתונאים בעיראק ומקורבו של נשיא רומניה וכן מיליארדר אמריקאי אשר נחשד בקובה בריגול לטובת ארה"ב.
 
בתשובה לשאלה כיצד הוא מסביר את פעילותו לצד איש המפלגה הפאשיסטית, אמר ציבין "אני שייך לאסכולה הישנה הגורסת כי את היהודים צריך לעניין מה שטוב ליהודים. הוגו קובליירס, למרות היותו מה שאומרים עליו, הנו ידיד נאמן של ישראל ומגן בלהט על זכויות היהודים בעולם כולו, ואני מאמין כי זה מה שחשוב לישראל וליהדות בתקופה זו ובכלל".

עוד מוסיף ציבין "הנסיון מלמד שאנטישמיות לא קשורה לסובלנות. בכל שמאל שתומך במיעוטים, במדינות רבות בעולם, יש שמאל רדיקאלי שמתהדר בכך שהוא מגן על מיעוטים, ליברלי בהשקפותיו וסובלנות היא נר לרגליו ובכל זאת הוא נגוע באנטישמיות. קובליירס, אינו מסביר פנים לשום מיעוט ואינו מתהדר בכתרים האירופאים הקלאסיים, לא אחת מזוייפים, של ליברליות וסובלנות, אלא אומר מה שהוא חושב. הוא אינו חולה במחלת הנפש האנטישמית, תומך ביהודים ובישראל, השאר לא רלבנטי. וזה אינו בסתירה כי כמה מידידי הטובים, הלא יהודים, אינם מאוהבי ישראל. מה לעשות, הכימיה האישית עובדת ולפעמים גם פותרת בעיות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.