מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תש״ע 11.06.2010

ליל ג' תמוז: התוועדות ב"אולמי גוטניק" בירושלים

ביום שני הקרוב, ליל התקדש ג' תמוז הט"ז, יתכנסו בני ירושלים מכל העדות והחוגים להתוועדות במרכז השמחות של כולל חב"ד "אולמי גוטניק", רחוב בית הדפוס 11 גבעת שאול ירושלים ● ההתוועדות תחל אי"ה בשעה 20:30 עם סעודת-מצווה שאט אט הופכת להתוועדות אוטנטית, בראשה יושבים עטרת תפארת רבני ומשפיעי חב"ד מירושלים ואורחי כבוד לסיפור המלא
ליל ג' תמוז: התוועדות ב

ביום שני הקרוב, ליל התקדש ג' תמוז הט"ז, יתכנסו בני ירושלים מכל העדות והחוגים להתוועדות במרכז השמחות של כולל חב"ד "אולמי גוטניק", רחוב בית הדפוס 11 גבעת שאול ירושלים.

בזה היום, איש לא נותר בבית. את השעות היקרות של ליל ג' תמוז מקדישים להתוועדות רעים מתוך אחדות ואחוות חסידים, כשבראש השולחן מסבים רבנים ומשפיעים, מרעיפים טללי חסידות והתקשרות, מנגנים עם הקהל הגדול ניגונים חסידיים, ויחד מתחזקים באורחותיו של רועה ישראל ומנהיגו ומבטאים את הגעגועים לאורו הגדול.

בעיר הקודש הפך מעמד זה למסורת קודש הנושא אופי ייחודי שאין דומה לו. ההתוועדות תחל אי"ה בשעה 20:30 עם סעודת-מצווה שאט אט הופכת להתוועדות אוטנטית, בראשה יושבים עטרת תפארת רבני ומשפיעי חב"ד מירושלים ואורחי כבוד מרחוק ומקרוב. כמיטב המסורת, גם השנה מיד לאחר חלקו הרשמי של המעמד ישב המשפיע הגה"ח רבי מענדל וועכטער שליט"א להתוועדות חסידית "אל תוך הלילה", עד שלילה כיום יאיר.

טייערע חסידים, אנשי ירושלים, בג' תמוז בואו להתוועד! נא ראו לנכון ליידע גם מכרים ושכנים בקיומה ומיקומה של ההתוועדות, וברוב עם הדרת מלך נתאחד כולנו ביום קדוש זה סביב רבינו הק' זי"ע אשר לאורו נלך נצח סלה ועד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.