מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תש״ע 11.06.2010

אלפי תמימים התאחדו במבצע לרגל יום ההילולא

JEM
למעלה מ-4,000 תמימים בישיבות ברחבי העולם התאחדו במחזור לימוד מיוחד, לחזק את אור וחום ההתקשרות לקראת יום ג' בתמוז - מתוך תקווה אמיתית שבקרוב "זעהן זיך מיטן רבין דא למטה" ● לשם המבצע, חברת המדיה החב"דית JEM הוציאה לאור לראשונה את קלטת הוידיאו של ההתוועדות המיוחדת של כ' אב תשל"א שנערכה בקשר ליארצייט של אבי רבינו לסיפור המלא
אלפי תמימים התאחדו במבצע לרגל יום ההילולא

למעלה מ-4000 תמימים בישיבות ברחבי העולם התאחדו במחזור לימוד מיוחד, לחזק את אור וחום ההתקשרות לקראת יום ג' בתמוז - מתוך תקווה אמיתית שבקרוב "זעהן זיך מיטן רבין דא למטה".
 
לשם המבצע הואילה חברת המדיה החב"דית JEM להוציא לאור לראשונה את קלטת הוידיאו של ההתוועדות המיוחדת של כ' אב תשל"א שנערכה בקשר ליארצייט של אבי רבינו, הוידיאו יוצא לאור ע"י חברת JEM  בשביל ועד תלמידי התמימים באופן בלעדי. והוא הדיסק מס'  -22 של הסדרה "פארברענגען עם הרבי".  עריכת הוידיאו מומנה בחלקה על ידי  משפחת לפידות – ב.א. ארגנטינה לעילוי נשמת האשה מרת צפורה בת ר' אברהם ע"ה.
 
מ'ועד התמימים' נמסר שההתוועדות היא התוועדות מיוחדת מאד: במהלך ההתוועדות אומר רבינו שיחות נפלאות בסוגיות בנגלה ובחסידות, ביניהם הדרן נפלא על מסכת חגיגה - הסוגיא של ב"ש וב"ה לשיטתיהו בכל הש"ס, וכן את סוגית יעקב אבינו לא מת, וסוגיות בחסידות.

בכדי שהתמימים יוכל להבין את ההתוועדות כראוי הנפיקו בוועד חוברת לימוד מיוחדת הכוללת את הנחה מההתוועדות במילואה, וכן את השיחות שהרבי הגיה מההתוועדות הזו, ובתוספת מ"מ להקלת הלימוד.
 
בימים הסמוכים לג' תמוז, יקרינו בכל ישיבה וישיבה מישיבות חב"ד את ההתוועדות כהכנה לג' תמוז.

לציבור הרחב שמצפה גם הוא לראות את ההתוועדות ניתן לבשר שבחודשים הקרובים תצא הקלטת  של ההתוועדות במילואה למען ציבור אנ"ש.

לתמימים המשתתפים במבצע תיערך הגרלה על כרטיס טיסה לרבי לג' תמוז ו150 סטים של ספרי קודש מתורת הרבי.

המבצע היא לעילוי נשמת הרה''ח ר' צבי יוסף בן הרה"ח ר' יעקב דוד קוטלרסקי ולעילוי נשמת נינו, הילד לוי יצחק בן יבדלח"ט הרה"ח השליח הרב שניאור זלמן וחנה וולוביק.

"ועד תלמידי התמימים" מודה להרב משה שי' קוטלרסקי סגן יו"ר המרכז לענייני חינוך, על התמיכה המתמשכת שלו ועל מאמציו הבלתי נלאים להיות לעזר תמיד למען התמימים. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.