מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תש״ע 10.06.2010

הישיבה בנתניה מציגה: "מבצע יונתן - חיילים איכותיים"

הדגש במבצעים השונים בקרב תלמידי ישיבות, היה עד היום, על הוספה בלימוד מבחינה כמותית. בתות"ל נתניה שקדו על יוזמה מקורית וחדשנית: מבצע שכולו איכות ● במשך כשמונה חודשים נבחנו תלמידי שיעור ג' מידי כ-10 ימים, על עשרות רבות של פרקים בספרים העיוניים שב שמעתתא, לקח טוב, אתוון דאורייתא, מנחת חינוך, הגדה של הרבי, שער היחוד והאמונה ועוד לסיפור המלא
הישיבה בנתניה מציגה:

הדגש במבצעים השונים בקרב תלמידי ישיבות, היה עד היום, על הוספה בלימוד מבחינה כמותית. בתות"ל נתניה שקדו על יוזמה מקורית וחדשנית: מבצע שכולו איכות.

במשך כשמונה חודשים נבחנו תלמידי שיעור ג' מידי כ-10 ימים, על עשרות רבות של פרקים בספרים העיוניים שב שמעתתא, לקח טוב, אתוון דאורייתא, מנחת חינוך, הגדה של הרבי, שער היחוד והאמונה ועוד. 

התלמידים לא קיבלו שיעורים בספרים אלה. משימתם הייתה להתייגע  וללמוד זאת בעצמם. המבחנים היו דקדקניים ונערכו ע"י ראש הישיבה, הרב משה אורנשטיין.

הכלהכול החל בהתוועדות ייחודית שהתקיימה בישיבה לרגל ה'שבת אופרוף' של הרבי, ע"י ראש הישיבה, בה דובר אודות  הזכות והחובה של התמימים להגות בתורה. להתייגע. 

שעור ההשתתפות במבצע, שכאמור פנה לתל' לתלמידי השיעור הגבוה, היה גבוה. שבעה תלמידים הצליחו להעפיל לשלב הגמר. תלמידים אלו זכו לטוס לרבי לקראת חג השבועות, כאשר הנהלת הישיבה מממנת חלק ניכר מהכרטיס, ואף דאגה לאש"ל מלא במקום.

בכינוס 'צאתכם לשלום' שהתקיים ערב נסיעתם, חילקו רב הקהילה ויו"ר המוסדות הרב מנחם וולפא וראש הישיבה הרב משה אורנשטיין תעודות הוקרה ומלגות. המבצע נקרא על שמו ולזכותו של הרה"ת ר' יונתן בן רבקה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.