מערכת COL | יום כ"ו סיון ה׳תש״ע 08.06.2010

"המקום הנכון באופנה" מסלק מהמדפים מאות זוגות נעליים (פ)

המבצע המיוחד מנקה את מדפי הנעליים מעשרות דגמי רוקפורט, קנת'-קול ופלורשהיים מהעונות האחרונות, נעליים איכותיות ונוחות ממיטב המותגים והעיצובים ● והנסיבות טובות בהחלט: מכולה עם קולקציה חדשה עושה את דרכה מארה"ב לרשת המקום הנכון באופנה ובחנויות הרשת מנקים מדפים. לזמן קצוב יימכרו נעליים מהמותגים האיכותיים בהנחות ענק ועד חצי מחיר, כל הקודם זוכה  לסיפור המלא
המבצע המיוחד מנקה את מדפי הנעליים מעשרות דגמי רוקפורט, קנת'-קול ופלורשהיים מהעונות האחרונות, נעליים איכותיות ונוחות ממיטב המותגים והעיצובים. מדובר בעשרות דגמים מכל מותג ובס"ה יוצעו מאות זוגות נעליים במידות שונות, בשלושת חנויות הרשת בבני ברק, ירושלים וכפר חב"ד.

והנסיבות טובות בהחלט: מכולה עם קולקציה חדשה עושה את דרכה מארה"ב לרשת המקום הנכון באופנה ובחנויות הרשת מנקים מדפים. לזמן קצוב יימכרו נעליים מהמותגים האיכותיים בהנחות ענק ועד חצי מחיר, כל הקודם זוכה. המחיר המפתיע, יחד עם העובדה שמדובר בנעליים איכותיות ויוקרתיות בכמות מוגבלת הביאה את מנהלי הרשת להוציא הנחיה למוכרנים להקפיד על הגינות ולוודא שתור הרוכשים בחנויות נשמר ושהכלל "כל הקודם זוכה" מופעל כראוי.

עיון בטבלת מחירי הנעליים בימי המבצע, מלמד שאכן מדובר בכאסח אמיתי: זוגות נעליים שעלו במקור 450- 600 ₪, יוצעו כעת ב 290- 350 ₪ ואף פחות. המבצע רק עד כ"ט תמוז (11/7) או עד גמר המלאי. העצה שלנו: להזדרז.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.